Стужка часу план канспект урока

Обновлено: 08.07.2024

Планируемые результаты

Предметные:

· учить правильно, произносить время по-английски;

· учит правильно обозначать время;

· научить задавать и отвечать на вопросы времени.

Метапредметные:

· развивать навык фонематического слуха;

Личностные:

· формировать уважительное отношение к культуре англоговорящих стран;

· воспитывать внимательное отношение к собеседнику, его вкусам и предпочтениям;

· воспитание самостоятельности при выполнении упражнений в разных видах деятельности.

Оборудование: конспект, учебник, наглядность ( слова на печатной основе), магнит, дневник, карандаш, ручка, тетрадь.

ВложениеРазмер
konspekt_angl_3.2.docx 34.92 КБ

Предварительный просмотр:

Длительность урока: 40 минут

Тема урока: Который час?

Тип урока по структуре: изучение нового материала.

  • учить правильно, произносить время по-английски;
  • учит правильно обозначать время;
  • научить задавать и отвечать на вопросы времени.
  • развивать воображение;
  • развивать навык фонематического слуха ;
  • формировать уважительное отношение к культуре англоговорящих стран;
  • воспитывать внимательное отношение к собеседнику, его вкусам и предпочтениям;
  • воспитание самостоятельности при выполнении упражнений в разных видах деятельности.

Оборудование: конспект, учебник, наглядность ( слова на печатной основе), магнит, дневник, карандаш, ручка, тетрадь.

-Good afternoon,children! My name is Ai-kys Sergeevna. Мы с вами проведем урок английского языка.

Итак, сначала сегодня мы повторим звук qu [ kw].

Look at the blackboard.

-What’s the time? Посмотрите на часы и скажите сколько времени?

Вы можете сказать по-английски сколько сейчас времени?

-Как вы думаете, какая тема нашего урока?

- Сегодня мы будем учиться задавать и отвечать на вопросы о времени.

Сколько сейчас время?

Написать на доске.

Как мы обозначаем время?

Как произносим правильно?

Как сказать на английском, который час?

Как правильно спросить и правильно ответить?

Для начала повторим цифры от 1 до 12, чтобы обозначать часы, и от 1 до 30, чтобы обозначать минут

Чтобы правильно спросить и правильно ответить нужно выучить слова, необходимые для указания времени:

В начале предложения всегда нужно поставить it is (it’s)

It’s 7 o’clock in the morning = It’s exactly 7 а.m. – сейчас 7 утра

It is about 10 o’clock in the morning – уже около 10 утра

It is almost 11 in the evening – уже почти 11 вечера

7 часов 30 минут.

One, two, three, four five, six, seven, eight, nine, ten, eleven, twelve.

Thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, nineteen, twenty, twenty-one, twenty-two, twenty three, twenty-four, twenty-five, twenty-six, twenty-seven, twenty eight, twenty nine, thirty.

Нажмите, чтобы узнать подробности

Набор матэрыялаý па тэме "Стужка часу" уключае практычную работу ý якасцi праверкi дамашняга задання па контурнай карце, самастойную работу з папкi "для друку"., распрацоýку з прэзентацыяй, дзе ёсць матэрыял з рубрыкi "Цiкава ведаць", калi застанецца вольная часiна. Зразумела, што на ýроку не абавязкова выкарыстоýваць увесь матэрыял - усё залежыць ад мэтаý настаýнiка i работаздольнасцi класа.

Урок 6. Стужка часу. ( на базе тэматычных распрацовак урокаý Л. I .Ас i пчук з выкарыстаннем некаторых слайдаý з прэзентацы i І. Я. Андрэевай г. Баранав i чы)

Аргмомант

Праверка дамашняга задання

Як i м i прав i лам i трэба карыстацца каб прачытаць карту?

Назав i як i м колерам пазначаны земл i крыв i чоý? Дрыгав i чоý? Радз i м i чаý?

Як i я сучасныя гарады Беларус i знаходзяцца на тэрыторы i рассялення крыв i чоý?

Работа з новым матэрыялам

Як вы разумееце гэты выраз? Сёння мы з вам i пагаворым аб часе ý г i сторы i .

Вывучэнне г i сторы i - ¥гэта пошук адказаý на 5 простых пытанняý: ¥ то? Кал i ? Дзе? Як? Чаму?

А хто здагадаецца чаму адны i тыя ж моманты на стужцы зап i саны розным i л i чбам i ?(Прав i льна, за пачатак адл i ку бяруцца розныя г i старычныя адмец i ны). ¥ А скажыце ц i адбывалася што – небудзь да гэтых дат? Як гэтыя белыя частк i стужк i можна назваць? (да ýпам i нання ý летап i су, да Раства Хрыстова, да сатварэння м i ру).

Успомнце як i я адз i нк i часу вы ведаеце?(пасля адказаý¥) Давайце ýспомн i м значэнне кожнай адз i нк i , пачынаючы х м i нуты. ¥¥¥

Як вы думаеце, у як i х адз i нках вы будзеце вымяраць г i старычны час?(пасля адказаý ¥). А яшчэ есць паняцце наша эра.Справа ý тым, што важным рубяжом у л i чэнн i гадоý у г i сторы i зʹ яýляецца нараджэнне Хрыстова. Першы год яго жыцця прынята л i чыць першым годам нашай эры. ¥ Хто адкажа кальк i ýжо цягнецца наша эра? ¥ А цяпер азнаёмцеся з умоýным i абазначэнням i , як i я сустракаюцца ý г i сторы i .¥

Яшчэ немалаважнае пытанне, як вызначыць да якога стагоддзя аднос i цца той, ц i i ншы год? Вызначаем колькасць сотняý у л i чбе i дадаем адз i нку. Глядз i м¥ i вызначаем ( прыклады на слайдзе адкрываюцца паэтапна)

Замацаванне.

Самастойная работа.

А цяпер вазьм i це л i сточк i для самастойнай работы, падп i шыце i х i паспрабуйце самастойна выдзел i ць стагоддзе, карыстаючыся прав i лам i , як i я мы разабрал i i па магчымасц i зап i сваючы i х не тольк i арабск i м i , але i рымск i м i л i чбам i .¥

Работа з падручн i кам.

С. 23-24 – прачытаць, адказаць на пытанн i

Назав i це яшчэ адну в i д зап i су л i чбаý, з i м мы працавал i на ýроку.

Вын i к урока.

Рэфлекс i я.

Дамашнее заданне: падручн i к с 23-24 прачытаць, адказаць на пытанн i .

Алеся Гаврилович

Алеся Гаврилович

Алеся Гаврилович

Алеся Гаврилович

Алеся Гаврилович

Алеся Гаврилович

Наталья Романюк

Светлана Олещик

Матем. радуга.(бел.яз) 3 четверть и будут все презентации на одной ленте. Хочется выразить огромную благодарность тем людям, которые этот материал готовили)

Вы можете изучить и скачать доклад-презентацию на тему Стужка часу. Презентация на заданную тему содержит 13 слайдов. Для просмотра воспользуйтесь проигрывателем, если материал оказался полезным для Вас - поделитесь им с друзьями с помощью социальных кнопок и добавьте наш сайт презентаций в закладки!

500
500
500
500
500
500
500
500
500
500
500
500
500

ЗАДАЧЫ: ЗАДАЧЫ: — паказаць сувязь падзей, якія вывучаюцца ў гісторыі, з гістарычным часам; абапіраючыся на апорныя даты, падвесці вучняў да разумення сутнасці лічэння гадоў у гісторыі; пазнаёміць з назвамі, якія ўжываюцца пры лічэнні гадоў, іх скарочаным запісам; — развіваць лагічнае мысленне і матэматычныя здольнасці, фарміраваць уменне лічыць гады ў гісторыі; — выхоўваць беражлівыя адносіны да часу, разуменне таго, што дарэмна патрачаны час вярнуць немагчыма.

Диалоговые карточки можно использовать в качестве упражнения, помогающего учащимся запоминать слова, выражения или предложения. На лицевой стороне карточки есть подсказка для слова или выражения. Поворачивая карточку, ученику показывается соответствующее слово или выражение. Диалоговые карточки можно использовать при изучении языка, для представления математических задач или для того, чтобы помочь учащимся запомнить такие факты, как исторические события, формулы или имена.

PSU logo

При поддержке

На технологиях H5P logo
+

Читайте также: