Сочинение мынам яратоно анае

Обновлено: 02.07.2024

Какую роль семья играет в жизни человека? Именно над этим вопросом предлагает задуматься Чингиз Торекулович Айтматов.

Автор повествует нам о том, как главные герои радуются дождю вместе со своей семьей. Абуталип и Зарипа поспешили вернуться домой с работы из-за сильного дождя, однако, когда Едигей увидел семью, веселящуюся под дождём, он очень сильно удивился. Данный пример позволяет понять, что человек, у которого есть семья всегда ждет встречи с ней.

Для того чтобы полнее раскрыть проблему, Чингиз Торекулович Айтматов пишет о том, что все вокруг веселятся Зарипа плачет, потому что понимает, что её семья живёт другой жизнью в отличие от других, поэтому, чтобы не показывать свои слёзы детям, она сдерживает их.

С помощью данного эпизода автор убеждает читателей в том, что, не желая показывать свои плохие эмоции семье, человек старается сдерживать и подавлять их.

Оба примера, уточняя друг друга, дают понять, что семья имеет огромное значение в жизни людей, так как человек приносит всё самое хорошее в семью, пытаясь отгородить её от всех неприятностей и проблем.

С позицией Чингиза Торекуловича Айтматова трудно не согласиться, каждому необходимо присутствие семьи в жизни, она может помочь тогда, когда члены семьи нуждаются в помощи.

Таким образом, можно точно сказать, что семья делает человека счастливым, придавая ему сил и поддерживая его в трудных ситуациях.

Содержание сочинения

К2. Приведены два примера (счастье семьи и попытка сдержать слёзы). Пояснение к первому примеру дано не совсем верно. Смысловая связь между примерами выявлена верно ( 5 из 6 ).

Пояснение к первому примеру не совсем верно. Речь идёт не столько о встрече, сколько о желании разделить счастье всей семьёй.

К3. Позиция автора сформулирована не совсем верно. ( 0 из 1 )

К4. Экзаменуемый выразил своё отношение к позиции автора и обосновал его. ( 0 из 1 ).

Балл снижен из-за К3. Кроме того, отсутствует убедительное обоснование собственного отношения к позиции автора. Нужно добавить пример из литературы или жизни. Либо раскрыть мысли более подробно.

Речевое оформление

К5. Работа экзаменуемого характеризуется смысловой цельностью, речевой связностью и последовательностью изложения. Однако допущено более одной логической ошибки ( 0 из 2 ).

К6. Работа экзаменуемого характеризуется точностью выражения мысли, но однообразием грамматического строя речи ( 1 из 2 ).

Комментарий: балл снижается из-за отсутствия максимального балла в К10.

Грамотность

К7. Соблюдение орфографических норм ( 3 из 3 ).

К8. Соблюдение пунктуационных норм ( 2 из 3 )

К9. Соблюдение грамматических норм ( 2 из 2 ).

B]К10. Соблюдение речевых норм ( 0 из 2 )

К11. Соблюдение этических норм ( 1 из 1 ).

К12. Соблюдение фактологической точности в фоновом материале ( 1 из 1 ).

Заключение

Экзаменуемый правильно определяет проблему, приводит примеры к ней. Однако пояснение к первому примеру дано поверхностно. Авторская позиция искажена. Обоснование собственного отношения к позиции автора дано поверхностно. Есть ошибки в речи и пунктуации. Особенно рекомендую обратить внимание на логику изложения мыслей.

Эксперты сайта Критика24.ру
Учителя ведущих школ и действующие эксперты Министерства просвещения Российской Федерации.

Внимание!
Если Вы заметили ошибку или опечатку, выделите текст и нажмите Ctrl+Enter.
Тем самым окажете неоценимую пользу проекту и другим читателям.

Цель: создание условия для обогащения образной речи детей посредством использования малых фольклорных форм.

Задачи:

Образовательные:

Развивающие:

Способствовать развитию логического мышления, воображения, эстетического вкуса, самостоятельности и активности.

Воспитывающие:

Способствовать воспитанию любви к родным, доброжелательного отношения к ровесникам.

Конспект занятия.

Воспитатель: Зечбуресь, пиналъес! Шумпотисько ваньдэсты адзыны.

Пин –с: Зечбуресь!

Воспитатель: Кыче тиляд мылкыдды? Умой яке урод?

Пин- с: Мынам мылкыды умой, нош мынам урод.

Воспитатель: Мынам нош туж умой мылкыды! Ойдо тынэсьтыд но жутом. Круге султом но ог-огмылы шумпотом

Ми, туж шумпотиськом…. (перечисляем всех ребят)

Ми туж шумпотиськом ваньмы группаын вань!

(Забегает девочка Яна)

Воспитатель: Зечбур нылаш!

Ныл: Зечбуресь! Ой кыче шулдыр тиляд!

Воспитатель: Нош кин тон, но кызьы тынад нимыд?

Ныл: Ойдо шудомы но тодматскомы.

Мынам нимы ЯНА, нош Кин тон?

Воспитатель: Тодматскимы лэся, табере, Яна, ойдо пуксемы, но умой - умой мадь, кызьы тон татчы вуид?

(Все присаживаемся на стулья)

Ныл: (куректыса) А, мон туж зол керети анаеным но атаеным. Соос мыным телевизор кема учкыны уг сето, но компьютерен но кема шудыны уг сето. Мон куатаськи!

Воспитатель: Ребята, вы поняли, в чем дело, что с ней случилось?

Восп-ль: Оказывается, Яна поругалась со своими родителями, потому что они не давали ей долго смотреть телевизор и играть в компьютере. И обиделась на них! Как вы думаете, красиво она поступила?

Пин-с: Я думаю, она поступила некрасиво.

Ныл: Малы озьы овол кароно?

Воспитатель: Почему нельзя?

Воспитатель: Шонер, озьы умой овол, анай но атай туж сюлмасько тон понна. Милям нылпиосмы озьы уг каро. Соос туж ярато асьсэлэсь семьязэс.

Али тон, Яна, пуксьы, но кылзиськы.

Пиналъес, кинлэн потэ мадемез яратоно семьяез сярысь, ойдо потэ.

Воспитатель: Туж умой, али султыса ойдо учком мукетъесызлэсь но пиналъеслэсь семьяоссэс.

Ныл: Кыче чебересь, устоесь тиляд семьяосты!

Воспитатель: Озьы – озьы.

Ныл: Сыче умой мадизы, а мон кыче ке телевизор, но компьютер понна соослы куатаськи.

Пиналъес, мынам но вань сьорам семьяелэн туспуктэмез, мынам но потэ мадеме соос сярысь

Короткий рассказ девочки Яны:

Мынам вань атае (имя, Мынам вань анае (имя, Мон яратисько семьяме.

Воспитатель: Кыче тынад семьяед! Тон соослы эн йыркуръяськы, соос тыныд урод уз вералэ. Тодиськод – а, коня калык веранъес, кылбуръес гожтэмын семья сярысь!

Ныл: Озьы – а, а кытысь соосты луэ шедьтыны? Одигзэ хоть кылзэме потэ вал.

Воспитатель: Ребята, Яна даже и не знала, что существует много пословиц и стихотворений о семье, и не знает, откуда можно их найти, представляете! Но она очень бы хотела хотя бы одну пословицу услышать. Может быть вы какие – нибудь пословицы о семье знаете?

Пин-с: Согласие да лад – в семье клад. Вся семья вместе, так и душа на месте.

Восп-ль: Отлично, но вот только это русские пословицы, а Яна удмуртка, она хотела бы удмуртские пословицы о семье услышать.

Как вы думаете, где же все – таки можно их найти?

Пин – с: Предположения детей: Я думаю, что пословицы можно найти в интернете, прочитать в книге…

Воспитатель: Шонер! Только мынам компьютере уг усьтиськы, ненокызьы но.

Ныл: Может книгады тиляд вань?

Воспитатель: Ребята, давайте посмотрим, может среди моих книг есть то, что нам надо. (Все подходят к книгам, выбирают книгу, которая, по мнению детей, содержит удмуртскую пословицу).

Ныл (удивляется): Нош кызьы ти валады, та книга удмурт пословицаосын шуыса?

Воспитатель: Ребята, все - таки, как вы догадались, что именно здесь и будет удмуртская пословица?

Пин – с: Говорят свои предположения.

Воспитатель: Туж умой, зечокъес!

Табере ойдолэ пуксемы но лыдзомы:

Атайлэн кылыз чурыт, нош коркаез шуныт.

Как вы понимаете эту пословицу?

Пин-с: предположения детей.

Воспитатель: На русском языке это звучит так: Папины слова могут быть строгими, а дом – теплый.

Ныл: Номырзэ но ой вала!

Восп-ль: О чем все-таки эта пословица, Яна ничего не понимает?

Пин-с: Предположения детей

Воспитатель: Шонер! Мон тиледын соглаш.

Конечно, слово родителей может звучать строго, и если они делают какие – то замечания то только потому, что переживают за вас. И если вы окажитесь в тяжелой ситуации, они вас не оставят в беде, а примут в своем теплом уютном доме.

Ныл: Кыче тунсыко пословица. Мынам сое дышетэме потэ. Ойдо пиналъес чош дышетом.

Воспитатель: Ребята, Яне очень понравилась эта пословица, она даже захотела выучить её.

А ти кызьы малпаськоды та умой, яке урод пословица?

Ныл: Умоен умой но, мон лыдзиськыны уг быгатиськы! Кызьы мон сое дышетом?

Воспитатель: Оказывается, Яна не может читать, и думает, что не сможет выучить ее, так ли это?

Как вы думаете, есть другие способы выучить стихотворение?

Пин – с: Мы можем выучить пословицу с помощью движений, таблицы.

Ныл: Ти озьы но быгатиськоды а мар-а?

Каким способом вам больше всего хотелось бы помочь Яне выучить эту пословицу?

Пин-с: Высказывают свое предложение.

Воспитатель: Туж умой, соку ойдолэ юрттомы Яналы, асьмеос но дышетомы.

(в зависимости от предложения детей, учим либо используя движения, либо мнемотаблицу: к обоим вариантам воспитатель готов).

Воспитатель: (указывает на схемы картинки). У меня есть вот такие картинки.

Атай, анай, ки, кыл, кирпич, кольы, корка, шунды, гур.

Вы сможете мне помочь составить схему к этой пословице с помощью этих картинок? (по одному желающему выходят и подставляют картинки в таблицу)

Воспитатель: Атайлэн к этому слову подберите, пожалуйста, картинку.

Табере мукет кылъеслы шедьтоно: кылыз, чурыт (жесткий, грубый, строгий, коркаез (дом) шуныт (теплый).

Ныл: Кыче умой та суредъесъя дышетыны. Луоз – а мыным азьло ик оскалтыны.

Воспитатель: Ойдо, Яна миленымы чош. (проговаривание хором, грустно, весело).

Индивидуальное проговаривание по желанию детей.

Воспитатель: Зечок! Кыче чаль тынад пормиз.

Табере шуныт гуртад, дыр, бертоно, анай атаед ыштозы тонэ.

Ныл: Озьы но табере мыным умой овол. Ма каром? (расстраивается)

Воспитатель: Ребята, теперь Яне очень стыдно перед родителями за свое поведение, она не знает, как ей быть, может вы подскажите, что можно сделать, чтобы загладить свою вину?

Предположения детей: Нужно попросить прощения, сделать какой – нибудь

Воспитатель: Зечокъес, мон тиледын соглаш, ми быгатиськомы умой кылъес вераны но кузьым лэсьтыны.

Яна: Кузьым, кузьым, нош м-а-а-р – о кузьмалом, воксе йырам неномырно уг пыры!

Воспитатель: Ребята, Яна в растерянности, не знает, что можно подарить, поможем ей? Как вы думаете, что можно использовать в качестве подарка?

Пин-с: Я думаю, можно подарить… (предположения детей)

Ныл: Точно, сяська басьтоно.

Воспитатель: Шонер, туж умой малпанъесты

Яна, потэ – а адземед, кызьы ми ог огмылы сяська быгатиськомы кузьманы?

Ныл: Ура, конечно потэ!

Восп-ль: Ребята, а что еще мы можем подарить своим родителям, чтобы их обрадовать?

Пин-с: Высказывают предположения.

Восп-ль: Как вы думаете, песню о любимой семье, можно подарить, тем самым порадовать родителей?

Пин-с: Я думаю, что можно.

Ми сыче кырзан но тодиськом.

Ойдолэ, пиналъес, кырзалом!

Ныл: Туж бадзым тау! Пиналъес, ти мыным сомында юрттиды валаны: бертыкум, обязательно басьто сяська, только кырзанэз ой гинэ вутты дышетыны.

Восп-ль: Ребята, Яне очень понравилась песня. Но она не успела ее выучить, мы же можем слова песни ей дать, не так ли?

(дарим ей песню, напечатанную на листе)

Табере тыршы анай атаед шоры йыркуръяськытэк но куатаськытэк улыны, соостэк туж секыт улон.

Ныл: Тау, тилед, туж бадзым тау, тыршо анай – атайме кылзиськыны.

Мынам тиледлы тау кареме потэ, шекерае сьорам вань но сое а мар-а кузьым интые сето ини.

Воспитатель: Зеч лу! Сюресэд умой мед луоз.

Ребята, как вы думаете, сегодня мы с вами хорошее дело сделали? Умой уж яке урод?

Пиналъес: Я думаю хорошее дело.

Воспитатель: Если вдруг с вами случиться такая история, вы уже будете знать:

Атайлэн кылыз чурыт нош коркаез шуныт. Нокуно эн вунэтэ со сярысь!

Методические рекомендации по обучению английскому языку детей дошкольного возраста Изучение английского языка следует начинать с малых лет. Изучение иностранного языка, в случае правильной организации занятий, развивает.

Отчет семинара-практикума для воспитателей по обучению детей татарскому языку

Отчет семинара-практикума для воспитателей по обучению детей татарскому языку В МБДОУ № 31 "Аленушка" Бугульминского муниципального района Республики Татарстан, 5 апреля прошел семинар - практикум для воспитателей.

План по самообразованию на 2017–2022 учебные года воспитателя по обучению татарскому языку План по самообразованию воспитателя по обучению татарскому языку в ДОУ Хайруллиной Фираи Тафкельевны На тему: «Обогащение словаря через.

Внеклассное мероприятие

2корреспондент. Исәнмесез кадерле кунаклар! Эфирда Урта Кумор хәбәрләре. Ноябрь аеның соңгы көнендә “Әниләр бәйрәме” билгеләп үтелә. Хәзерге вакытта татар теле кабинетында бу кичәгә әзерлек эшләре бара. Шул кичәдән репортаж. (слайдын потэ татарский язык кабинетэзлэн туспуктэмез)

Шигырь “ Әни кирәк (Р.Миңнуллин )

Көннәр якты булсын өчен,

Йокы татлы булсын өчен

Әни кирәк, әни кирәк.

Йокы татлы булсын өчен

Җил-яңгырдан саклар өчен,

Усаллардан яклар өчен

Әни кирәк, әни кирәк.

Усаллардан яклар өчен

Ашлар тәмле булсын өчен,

Дөнья ямьле булсын өчен

Әни кирәк, әни кирәк.

Дөнья ямьле булсын өчен

Гөлләр чәчәк атсын өчен,

Бәхет-шатлык артсын өчен

Әни кирәк, әни кирәк.

Иң кадерле кеше җирдә —

3.Җыр “Тал бишек”

1 корреспондент. Озьыен туж мыло-кыдо басьтӥськиз бигер кабинетысь дышетскисьёсмы но дышетӥсьсы. Табере дэмласькомы учкыны удмурт кылъя кабинетын дасяськонэз. Покчиосыз но бадӟымъёсыз дышетскисьёс шумпотыса пырисько та уже. 6-тӥ классын дышетскисьёс анайзылы сӥзьыса малпазы кылбуръёс. Дэмласькомы куд-огзэ кылзыны.

5.Чузъяське иворлэн крезьгурез.

(Пиналъёс кылбурзэ лыдӟо.)

Васильев А нтон

1. Келяськод тон школае

Мынам мусо анае-

Витьёс октыны косиськод

Мон понна сюлмаськиськод.

Школаысь ке бертӥсько

Мон котьку ик шӧдӥсько:

Бертэмме тон возьмаськод.

Кириллова Валерия

2. Анае мынам мусо

Мон сое яратӥсько.

Ужысь сое витисько

Юрттыны но тыршисько.

Мон сярысь со сюлмаське,

Котькытчы вутскыны тырше.

Вазь ӵукна ик султыса

Табань пыже кырзаса.

1 корреспондент. Нош кырӟаны устоосыз мыто ини чебересь гуръёссэс.

7. Чузъяське иворлэн крезьгурез.

1. корреспондент. Гажано учкисьёс нош али тӥледыз ӧтиськомы учкыны, кызьы дасясько та ужрадлы “Эшъяськон” кружокын.

2 корреспондент. Торле – торле телдэ сойләшсәк тә,

Торле- торле милләт булсак та .

Удмурт һэм татарлар.

Барыбыз да дуслар.

1 корреспондент . Пӧртэм кылын вераськиськом,

Пӧртэм калык луиськом .

Удмуртъёс но бигеръёс

8. Чузъяське ТНВ программалэн крезьгурез.

9.Кырӟан “Эх, сез матур кызлар” (Ой, ти чебер, нылъёс)

Мин генә көлмим.

Уенның да ямен тапмыйм,(татарча)

Ни булды, белмим.

Эх, сез матур кызлар,

Йөрәгемнең януларын аңламыйсыз.

Мин эшемдә гел почетта,

Кызлар гына урап уза,

Эх, сез матур кызлар,

Йөрәгемнең януларын аңламыйсыз.

Йөрәгемдә утлар яна,

Эх, сез матур кызлар,

Йөрәгемнең януларын аңламыйсыз.

Нигә сезгә аңлашылмый

Шулай ук ялгыз үтәрме

Эх, сез матур кызлар,

Йөрәгемнең януларын аңламыйсыз.

Вань эшъёсы шудон пӧлын,
Мон гинэ огнам.
Малы мед-а уд юаське,
Мар мынам сюлмам?

Ой, ти: чебер нылъёс,
Малы сыӵеесь,
Жаляны уд валаське
Тӥ егит пиез.

Мон колхозын усто ужась,
Ваньзы ушъяло.
Нылъёс гинэ уг ярато,
Весь серекъяло.

Кельшымон ӧвӧл шат,
Тусын сьӧд ӧвӧл синьмын.
Малы мед-а уд юаське,
Вералы мыным.

Тазьы ик уло мон огнам,
Мусо тугантэк.
Тазьы ик-а яратемме
Уло вератэк.

10. Чузъяське иворлэн крезьгурез.

2 корреспондент. Исэн-сау булыгыз,килэсе очрашуларга кадэр, дуслар. Очрашу истэлэге очен фотога тошик.

1 корреспондент. Пумиськонмес йылпумъяса, тау карон кылъёсмес вераськом. Пумиськонмы туж шуныт ортчиз. Тау бадзым! Нош табере, тӥледыз, гажано куноос, ӧтиськомы сиськонниямы!

Яратоно яратон я мозмон я шумпотон текст песни thumbnail

Здравствуйте! Пожалуйста! Напишите слова песен на удмурском языке: бабушки старушки, золотая свадьба, напилася я пьяна, опера, потолок ледяной, миллион алых роз, течет ручей, ой снег снежок! Спасибо огромное.

Живу в Кировской области на самом берегу реки Чепцы. Очень хочу найти или услышать замечательную песню на стихи Удмуртского поэта Геннадия Самсонова ” У реки Чепцы красавицы” Со кырзанэз туж кылэме потэ вал.

ОЙ ШУДО ЕГИТ ДЫР

Ой, шудо егит дыр!
Ваче ки кутскыса
Эктимы-кырзамы
Уй-нунал тонэныд.

Припев: Ой, шудо егит дыр!
Пуксьы на вал возам.
Ну монэ ас дорад,
Паймымон шаерад.

Вал мозмон, чигиськон,
Яратон, шумпотон.
Капчи тол бурдъёсын
Ортчылиз сюлмаськон.

Одиг пол ке но мон
Уясал на пыжад.
Буйгасьтэм сюлэмме
Поръятсал мур кожад.

Ой, шудо егит дыр!
Тон учкид, серектид.
Буйгасьтэм сюлэмам
Тыл куштид но кошкид.
Мне нравится
вчера в 22:56|Коммен

Зечбуресь! туж кемалась утчасько ини одиг крызанэз… Нимзэ уг тодиськы, кылъессэ гинэ: Шур сьорын нылъес, пиос шудо. Мон гинэ огнам весь сылисько, Сылисько мон мозмыса, тон сярысь малпаськыса, Малы тон шуид лыкто?…. Белоноговлэн кадь со кылъесыз – зэмзэ уг тодиськы. Юртэ вал шодьтыны та кырзанэз, оло нош кылъёссэ гинэ… Туж бадзым тау!

Зечбуресь!туж кылэме потэ вал кырзанэз Мемие алигес чузъяськыны кутскиз огпол гинэ кыли ай,со сюлме пырымон кырзан.Бадзым тау

.

Лариса Мемие кырзан туж уно…ог 10 мында

1. Ӟечбуресь-а, умоесь-а,
Эшъёсмы, туганъёсмы.
Ми тӥ доры лыктимы
Кырӟаны но эктыны.
Припев:
Ял карылэ, кидэс чабе,
Та юмшанэз шулдыртэ.
Тӥни кыӵе умой луиз
Тӥлед кырӟамы бере.

2. Шулдыр капчи мылкыдъёсын
Тӥ доры ми вуимы.
Выль кырӟанъёс, ӟеч кызьымъёс
Тӥледлы ми дасямы.
Припев:
Ял карылэ, кидэс чабе,
Та юмшанэз шулдыртэ.
Тӥни кыӵе умой луиз
Тӥлед кырӟамы бере.

Людмила Хмелева

Можно слова песни Натальи Бурановой “Эн , ӟыртылы мукетсэ”

Отредактировал администратор, 6 апр 2016 в 17:48.

Людмила Хмелева

Слова бы ещё,было бы здорово

Яке аудиозаписен кырз:анзэ Н. Бурановалэсь, пожалуйста

…………..Эн ӟыгыртылы, мукетсэ.
….(Кыл.О.Трониналэн крезь.Г.Бекмановлэн.)
……..(трос калык куремъя)
……..
Вождэ эн потты, яратӥ,
Кызьы дышетӥзы.
Кызьы, ачим дыши.
Мултэс каремедлы
Синме но кыньылӥ
Кыӵе.. кыӵе …яратӥ…
…Эн, ӟыгыртылы, мукетсэ азям,
……..Сотэк но бӧрдонэ пӧзьтэ.
……..Эн чупалля, сое вӧзам
……..Позыртыса сюлмы путэ.
Я, кин тодэ, малы?
Сыӵе мон синмаськи.
Бӧрди, кӧня визьтэмъяськи,
Шайтан вуэз, малы?
Уез уйбыт юи.
Асме, жалян пушкы выйтӥ.

Эн кышка мынэсьтым
Кышно луо туж ӟеч.
Пыжо тыныд, шаньга но перепеч
Шуныт луоз ӟырдыт
Асьме валесамы
Вордӥськозы чебер нылпиосмы.
….Вождэ эн потты, яратӥ,
……………….Кызьы дышетӥзы.
……………….Кызьы, ачим .дыши.

Эн ӟыгыртылы мукетсэ (erkishev prod.) (сл.О.Тронина. муз.Г.Бекманов.)

Людмила Хмелева

Людмила Хмелева

А нет слов песни Анны Плотниковой ” мон билет бащти”,есть такие слова,заранее спасибо

Зечбуресь, гажано кылзисьёсмы!
Студиын Валентина Русаева. Татчы гожтыны быгатиськоды салам – зечкыланъёстэс.
Озьы ик СМС пыр яке жингыртыса :
5522 (нырысь гожтоно МОЯ, собере вис кельтыса верано кылъесты)
600-551
Эфирын гожтэм саламъес но зечкыланъес чузъяськозы “Тон понна” сузьетъёсын 14.50-15.00 но 15.50-16.00 ч.

Показать список оценивших

Показать список поделившихся

Туннэ вордскем нуналыз Лягсьэр гуртись Захарова Юлия Александровналэн. Со туж капчи мылкыдо, лякыт сюлмо адями. Ми сое вань сюмлысьтымы зечкыласьком. Солы потэ вал сиземмы кэльы кадь юн тазалык, таче ик мусо но зеч мед луоз, азьланяз таче капчи мылкылыз медам быры. Шудбур но байлык кема арьес чоже. Зечкылало сое Денис пиез, Анюта кенэз, Петя кудоез, Вера туклячиез но внукьесыз.

Зечбуресь кылзисьес но радио МУ! Туннэ, таче шулдыр нуналэ, вордиськем нуналзэ, 60 арес тырмемзэ пусье Алнаш еросысь Ляли гуртысь дуно, но мусо чужапаймы Осипова Анастасия Анатольевна. Сизиськом солы кольы кадь юн тазалык, шундылэсь шунытсэ, толэзьлэсь югытсэ. Мед луоз улонэз ошмес кадь, капчи мылкыдыз ноку медаз кысы. Семья куспаз яратыса, но гажаса гинэ мед улоз. Курэктонъес палэнти мед ортчезы. Вань сюлмись зечькыласьком тонэ чужапаймы! Фомин чыжы выжыосыд, племянницаед, эмеспиед, но соослэн нылпиосыз! Пуктэ вал шулдыр кырзан. Тау.

Сегодня мы хотим поздравить нашу маму , бабушку, жену Чибышеву Светлану Васильевну из Балезинского района, д. Пышкец. Желаем тебе долгих и бесконечно счастливых лет жизни, здоровья, благополучия, любви. Поздравляют муж, дети, внуки. И хотим ей заказать хорошую песню.

.

Зечбуресь Валентина. Милям туннэ зечкыламмы потэ Пичи Пурга еросысь Аксакшур гуртысь мусо, чупрес, шаплы племяницамес Буранова Юлиез вордиськем нуналэныз. Сизиськом шудбур, ваньбур, тазалык. Дышетсконын умоесь оценкаос, выль вормонъес, возад мед луозы оскымон эшъесыд, яратись семьяед. Лоль малпанъесыд одно ик мед быдэсмозы. Но ваньзэ умойзэ тыныд. Зечкыласа но юн зыгыртыса бадзым семьямы. Пуктэ вал Влад Андреевлэсь Зыгыртэ кырзанзэ. Тау бадзым

Чырткемесь МУ! Туннэ Вордиськем нуналзэ пусъе Шарканысь Чиркова Ольга Сергеевна. Лулысь-сюлмысь зечкыласьком но сизиськом тыныд: медаз чут тазалыкед, тыро мед луоз коркаед, шудо-буро улонэд. Яратон мед луоз семьяяд, зечезлы осконэд сюлэмад, медаз пуксьы мылкыдыд, возад мед луозы эшъёсыд. Котькуд нунал шумпотон гинэ мед кузьмалоз, вань льоль малпанъёсыд мед быдэсмозы! Зечкыласа вань бадзым чыжы-выжыед. Пуктэ Алина Антоновалэсь шулдыр кыррзанзэ. Тау.

Зечбуресь! Зечкыласько Пичи Пурга еросысь Бобья-Уча гуртын улись яратоно туклячиме дано юбилееныз! Сюлэмад мед луоз шумпотон, бам вылад мед луоз пальпотон! Йырыд сэзь мед луоз, пыдъёсыд кема мед нуллозы на! Кузь даур! Гажаса Улын Юриысь туклячиед Афанасьева Елена Михайловна. Курисько шулдыр кырзан.

Зечбуресь м. у радио, туннэ зечкыламе потэ яркыт вордиськем нуналэныз якшур бодья еросысь сюровай гуртысь Данилова Людмила Федотовнаез. Мусолэсь но мусо мама, котькытчы тыршиськод вуыны, семьядэ сюдыны вордыны. Тон шунды кадь котьку пиштиськод, коткинлэсь сюлэмзэ шунтиськод, ведь сямыд-жок чылысь пыжем нянь. Сизисько мусоелы тазалык, баймык но шудбур. Зечкыла нылыз, эмеспиез но внукез Артём. Курисько чебер кырзан, тау

Зечбуресь! Туннэ милям яратоно мемеймылэн Пичи Пурга Еросысь Трофимова Серафима Матвеевналэн 80 арес тырмон нуналэз. Ми, солэн 6 вордэм нылпиезлэн семьяоссы, сюлмысьтымы зечкыласьком сое вордиськем нуналэныз. Сизиськом самой кулэзэ – ТАЗАЛЫК! Мед кема улоз на, мед луоз милемлы кытчы бертылыны!

Зечбуресь моя Удмуртия туннэ милям зечкыламмы потэ вордиськем нуналэныз огырзи еросысь Сарсак-Омга гуртысь Васильева Галина Ивановна ез, сизиськом юн тазалык капчи мылкыд яркыт шунды йырвадсад азинлык шудбур Кузь даур зечкылало бускельесыз.

Зечбуресь МУ радио. Туннэ вордиськем нуналзэ пусъе Бочкарёва Надежда Владимировна, Пичи Бодья гуртысь! Сизиськом солы юн тазалык, зеч мылкыд, шудбур, капчи мылкыд но ваньзэ умойзэ гинэ! Ми сое туж яратиськом! Зечкылало сое Сарычеваослэн но Макаровъеслэн семьяос.

Зечкыласьком вордскем нуналэныз Игра черкогуртысь Галина Анатольевна Поповаез.Сизиськом юн тазалык, трос шудбур, капчи мылкыд, кужмед котьмалы но мед тырмоз бакчаяд но мушъесыд но вырны, семья куспазы юн кусыпъес, вань малпанъесыз мед быдэсмозы. Возаз котьку мед луозы яратон но матысь эшъесыз, сузеръесыз но яратоно анаез.Зечкылало анаез но сузеръесыз.

Зечбуресь МУ но Валя! Туннэ дуно но яратоно мамамес Алнаш ёросысь Туймыйыл гуртысь Юферева Светлана Аркадьевнаез зечкыласьком юбилееныз!
Сизиськом мама тазалык, шудбур, татулык, капчи мылкыд. Тон милям осконмы, пыкъетмы но шудмы. Тау кариськомы зеч визьнод сётэмедлы, котьку но юрттыны дась луэмедлы. Ми тонэ зечкыласьком, юн тазалык сизиськом! Учкы азьпала чырмыт- ваньмыз мед луоз тырмыт! Куриськом Влад Андреевлэсь “Улэмъя улэм потэ” кырзанзэ. Зечкыласа кузпалыд но нылпиосыд! Тау!

Зечбуресь ваньды!
Зечкыласьком Исаково гуртысь, балезино еросысь Семёнова Екатерина Григорьевнаез, туннэ солэн вордиськем нуналез. Со ужа ООО “Восход” поварэн. Вылды ветлэ сюдыса комбайнеръесты да механизаторъесты, а солы именникез шуса, луд сяська кузьмало мужикъес. Мед сышэ ИК улоз задор мылкыд солэн коть ку. Тазалыкез мед улоз быдэс воз! Кати понна карисько шулдыр кырзан. Зечкыла Галина Владыкина

Зечбуресь МУ радио!Толон вордиськем нуналзэ пусьиз Пичи Пурга черкогуртысь Чернова Фаина Александровна!зечкыласьком сое юбилееныз,сизиськом улонысь ваньзэ умойзэ!
тон шунды кадь яркыт но шуныт,
Лыз инбам кадь небыт но чылкыт
Киосыд нош бурдьес выллемесь
Зарниесь, ненегесь, кужмоесь
Показать полностью…

Зечбуресь! Вордиськем нуналэныз зечкыласьком Уваысь гажано, данъяськымон но яратоно адямимез Плетнёв Леонид Ивановичез! Леонид Иванович вань улонзэ сизьиз почта удыслы, ужаны кутскиз почтальон луыса, нош шутэтскыны потиз кивалтисен. Сизиськом солы юн тазалык, капчи но задор мылкыд, возаз котьку но мед луозы яратоно адямиос но зэмос эшъес! Зечкылало Пислег гуртысь чыжы-выжыосыз.

Зечбуресь МУ! Туннэ вордиськем нуналзэ 60 арес тырмемзэ пусье,милям мусо но дуно анаймы,БАЛЕЗИНО ЁРОСЫЗЬ ОРОСОВО ГУРТЫСЬ ЕМЕЛЬЯНОВА НИНА ВАСИЛЬЕВНА. Сизиськом солы кольы кадь юн тазалык, шундылэсь шунытсэ, толэзьлэсь югытсэ. Коркаедлэн шунытэс ваньмызлы мед тырмоз. Лул-сюлэм яратон котьку но мед утез.
Куректон-сюлмаськонъес палэнти мед ортчозы.
Шумпотон,зеч нуналъес, чук толъес мед ваезы.
Жильыртысь ошмес син кадь,мед позез мылкыдыт
Жог кошкись тулыс ву кадь, луозы бамъесыд!
Зечкыласьком ваньзэ умойзэ гинэ! Ми сое туж яратиськом! Яратыса но чупаса тынад нылпиосыд ,внучкаосыд, внукъесыд, Куриськом шулдыр кырзан. ТАУ!

Зечбуресь удмурт радио!Туннэ вордиськем нуналзэ пусье Вишур гуртысь Можга районысь Степанова Анна Михайловна,Зечкыласьком ми тонэ,сизиськом юн тазалык ,шудбур,байлык!Куриськом со понна шулдыр кырзан! Зечкылало Безенцевъеслэн семьязы!

Зечбуресь, милям яратоно Удмурт радиомы! Мылям зеськыламы поте племяникмес но двоюродно братмез Прохоров Александр Ильичез, вордыськем нуналеныз, кудыз уле Ува кар гуртын, ужа Леспромхозын куамын арлесь трос, сизиськом тазалык, байлык, яркыт имбам но ваньзе умойзе.
Вордыськем нунал- малпан, со ик шумпотон. Ужедлы, улемедлы, зечезлы оскон. Медаз кушты кылчинэд, бурдъёссэ сётоз,
Нош эшед ке даурлы мел луоз зэмос.
Мар ке вал ни ортчемын – кельты уродзэ,
Басьты сьорад оскондэ, зеч малпанъёстэ!
Зеськылало Юськи гуртысь Завьял ёросысь Черновёслэн семьязы.

Зечбуресь МУ, зечкыламмы потэ Эгра ёросысь Зура черко гуртысь Эдикез но Таняез Овчинниковъёсты! 30 ар талэсь азьло таче ИК шулдыр нуналэ соослэн сюаназы юмшам. Сизиськом эшъесмылы тазалык, байлык, егит мылкыд, ог-огзыс яратыса но валаса Кема чоже мед улозы на, нылпиоссылы адзем карымон, шумпотымон!
Гажаса свидетельёссы- Людмила но Алексей Лекомцевъёс.

Зечбуресь! Туннэ вордиськем нуналэз Шаркан еросысь Зюзино черкогуртысь Григорьева Валентина Степановналэн!
Самой яратоно, мусо песянаймы но анаймы! Туннэ, та шулдыр гужем нуналэ тынад Вордӥськем Нуналэд, маиныд ми тонэ ваньмы зечкыласьком!
Секыт дыръёсы ми котьку но ӝиптӥськиськом анай пельпум вылэ. Кин бен, анай сяна, юрттоз но шонер визь-кенеш сётоз? Тон котьку бордамы, сюлэмыдлы буйгатскыны эрик но ӧвӧл, котьку сюлмаськиськод ми поннамы. Тау тыныд ваньмыз понна.
Мед котькуд выль нуналэд ӧдъялоз шумпотонэн, котькуд ӵукна ваёз шулдыр, льӧль малпанъёс но иворъёс гинэ, нош ӝыт мед шулдыртоз яркыт но аспӧртэмлыко чебер пуксёнэн! Ми, пиналъёсыд, котьку но выром тыныд умой иворъёс гинэ вайылыны, ведь котькуд анайлы тужгес бадӟым азинскон – со пиналъёслэн азинлыксы!
Ми тонэ туж зол яратӥськом! Бурдъяськы, бубыли кадь, пишты- шунды кадь, сяськая- дыдыксин кадь! Бадзым семьяед.

Умоесь,Удмурт Радио.
Дуно но яратоно анаймы-Захарова Юлия Александровна, зечкыласьком тонэ вордиськем нуналэныд. Кытын тон – палэнти мед орчоз мозмон, куректон. Тон ке шудо – ми но шудо. Пиштиськод шунды кадь, котырисьтыд адямиослэсь сюлэмзэс шунтыса. Ваньмыз умоез понна, мед Инмар сетоз тыныд шудбур, чагыр инбам, юн тазалык, байлык но азинлык. Котькуд нунал мед сетоз тыныд шумпотон. Тау тыныд милемлы улон сетэмед понна, атаен зеч утьыса, яратыса вордэмды понна. Ми тонэ туж зол яратиськом но гажаськом. Яратыса тынад куспалыд, нылаиосыд, кенэд,эмеспиосыд но внукъесыд.

Зечбуресь! Шонер ке мон валасько: туннэ нуналын трос гинэ вордиськем нуналзэс пусйисьёс. Соос полын мынам но тодмо но яратоно адямиосы: Туймыйыл гуртысь Юферева Светлана Аркадьевна (мынам классной руководителе вал), Удмурт-Гондыргурт школаысь повармы Захаровва Юлия Александровна но Пирогово гуртын улись туклячимы Соловьёва татьяна. Ваньдэсты ик сюлмысьтым зечкыласько праздникеныды. Мар вань умоез но зечез улонын – ваньзэ ик сизисько. Мед луоз улонды шудо-буро, ужано ужды азинлыко, малпанъёсты – быдэсмоно. Мед луоз куддыръя: толалтэ ке – улэп сяськаос, пось гужем ке – юзмыт юг лымы, бер сизьыл ке – ненег пушъетъёс, вазь тулыс ке – ческыт емышъёс. Курисько шулдыр кырзьан пуктыны. Гажаса но яратыса Светлана Охотникова (Гондыргурт, Алнаш ёрос).

Зечбуресь м.у зечкыламе потэ Курочкина Марина Юрьевнаез юкаменскысь вордиськем нуналэныз сизисько ваньзэ ваньзэ умойзэ зечкыла кезысь
Марина. Тау

Читайте также: