Вайна каля цітавай копанкі краткое содержание

Обновлено: 07.07.2024

Для вашего поискового запроса Вайна Каля Цитавай Копанки мы нашли 2 песни, соответствующие вашему запросу. Теперь мы рекомендуем загрузить первый результат Сямнадцатай Вясной Іван Навуменка аудіокніга который загружен NSHol Ach размером 42.42 MB, длительностью 32 мин и 14 сек и битрейтом 192 Kbps.

Обратите внимание:

Слушают сейчас

Вайна Каля Цитавай Копанки

Тренды Тик Ток 2020 Wap

Tainted Grail Pre Alpha

Gray Luxton Drop You Like

Love Sick Omu Drama In Voller Länge Ganzer Film Ganze Filme Auf

Альбом Группы Лесоповал

1St Studio Siberian Mouse Hd

Аудио Православные Книги

Ремикс Русских Песен 2022

Опенинг На Русском Нет Игры Нет Жизни

Испеки Нам Пироги Бабушка Маруся

Accel World Accelerated World Quality Extended

Народная Музыка В Современной Обработке Без Слов

Братья По Оружию Атака На Карентан

Charles Amirkhanian Pianola Pas De Mains Valzer Provarollio

I Love You Ada Felicitare Muzicala

31 39 Hz Night Lovell Beneath Rebassed Low Bass By Nid

Людка Слышишь Плачет Душа По Тебе

Химия В Бутылочке Ярко Ярко Синяя Ремикс

Doston Ergashev Toyi Bolyapti Mp3

А Омур Зымырайт Зымырайт Текст

Квантовое Смещение Фрэнк Кинслоу Техника Для Изменения Жизни И Исцеления

Batman Forever Ost Full

Музыка Из Импровизации Команды На Тнт

Все Песни Импостера Фнф

Тихая Ночь Царила

Henning May Cant Get You Out Of My Head

Уже Спина Устала Ножки Болят Весь День Давление Это

Dj Nonstop Nhạc Remix Tập Gym Sôi Động Nhạc Tập Thể Hình Cực Chất

Keak Da Sneak I M From Oakland Feat Keak Da Sneak

Зажигательные Казахские Песни На Свадьбу

Скачивают

Спектакль Лев Васька По Пьесе Павла Морозова

Reels Do Pp Viral Reels Tipo Gin

Мы Из Деревни Родом

Хвостик Мостик Логопедическая Музыкальная Игра Показывает Автор Юлия Дерябкина Логоритмика

Правило Миранды Голосом Ребенка Мем Gta5Rp

Eli Dunya Toy Popuri 2 Азербайджанская Свадьба

Акыш Сапаров На Бульваре Гоголя

Свадебный Кортеж Кыргызстан

Dj Gratatata Ratatata Tiktok Remix Terbaru Full Bass 2021

Ту Ту Ту Ту Lets Go

2Pac Old School Gangsta Rap Mix 2022 2Pac West Coast Gangster Rap Music Mix Ft Dr Dre Ice Cube

Вставай Через Не Могу Зеленский Лучшие Мемы

Виктор Королёв Бриллианты Official Video 2021 12

Клипи Ошики Суруди Нави Хусни Зебо Сурат Zebo Surat Husni 2022 Суруди Эрони Хить 2022Лучшеиранскй

Зульхиза Башкирская Народная Мелодия Скрипка Марат Садриев

Звуки Водяного Фонтана Бамбуковая Вода Белого Шума

Голосовое Поздравление С Днем Рождения Веронике От Путина Голосовые Поздравления

Copyright ©Mp3crown.cc 2019
Все права защищены

На нашем музыкальном сайте вы можете бесплатно прослушать и скачать любимые, новые и популярные mp3 песни в хорошем качестве. Быстрый поиск любой композиции!

Выбрав категорию по душе Вы сможете найти действительно стоящие книги и насладиться погружением в мир воображения, прочувствовать переживания героев или узнать для себя что-то новое, совершить внутреннее открытие. Подробная информация для ознакомления по текущему запросу представлена ниже:

libcat.ru: книга без обложки

Вайна каля Цітавай копанкі: краткое содержание, описание и аннотация

Іван Навуменка: другие книги автора

Кто написал Вайна каля Цітавай копанкі? Узнайте фамилию, как зовут автора книги и список всех его произведений по сериям.

libclub.ru: книга без обложки

libclub.ru: книга без обложки

libclub.ru: книга без обложки

libclub.ru: книга без обложки

libclub.ru: книга без обложки

libclub.ru: книга без обложки

libclub.ru: книга без обложки

libclub.ru: книга без обложки

В течение 24 часов мы закроем доступ к нелегально размещенному контенту.

libclub.ru: книга без обложки

libclub.ru: книга без обложки

libclub.ru: книга без обложки

libclub.ru: книга без обложки

Іван Лепешаў: Этымалагічны слоўнік фразеалагізмаў

Этымалагічны слоўнік фразеалагізмаў

libclub.ru: книга без обложки

libclub.ru: книга без обложки

libclub.ru: книга без обложки

libclub.ru: книга без обложки

libclub.ru: книга без обложки

libclub.ru: книга без обложки

Вайна каля Цітавай копанкі — читать онлайн бесплатно полную книгу (весь текст) целиком

Праз два дні каля Цітавай копанкі разгарэўся бой. Бой гэты быў кароткі. Першамайка спачатку не здавалася. Яна заняла выгадныя пазіцыі і мужна абаранялася. У першамайскіх хлопцаў таксама аказаліся рагаткі, так што ніякай перавагі ў Слабодкі не было. Але Косця Кветка, які камандаваў варожым войскам, не ведаў, што лёс гэтай бітвы ўжо загадзя вырашаны. Ён не ведаў, што з тылу, з боку балота, падкрадаюцца Аркадзь Панядзелак і яшчэ сем хлопцаў, якія сталі саюзнікамі Слабодкі. I калі станцыйныя хлопцы падняліся ў атаку з тылу, рады першамайцаў змяшаліся. Частка войска кінулася наўцёкі, адругая частка разам з Косцем Кветкам трапіла ў палон.

Яша ўпершыню адчуў вялікую радасць перамогі. У яго два разы пацэлілі грудкай, але яму ніколькі не балела. Ён ганарыўся, як і ўсе, што Першамайка разбіта і што яна цяпер і носа не паткне да Цітавай копанкі.

Захопленым палонным і самому камандзіру Косцю Кветку ўчынілі допыт. Дапытваў сам руды Алёша. Ён спраўляўся наконт таго, колькі жывой сілы і зброі ў варожым войску, якую ваенную падрыхтоўку яно прайшло. Косця Кветка маўчаў. Ён апусціў сваю белую галаву і не гаварыў ні слова. Яшка нават пашкадаваў тады гэтага самага Косцю. Бадай, не варта было яго так мучыць. Хопіць з яго аднаго сораму. Хіба ж гэта прыемна трапіць у палон.

Косцю і тых, што разам з ім былі захоплены ў палон, адпусцілі толькі пад вечар. Паражэнне першамайскім хлопцам абышлося дорага. Па-першае, ім давялося адмовіцца ад Цітавай копанкі. Першамайцы мелі права купаццаў копанцы толькі пад вечар, ва ўсцаламучанай і бруднай вадзе.

У дадатак да гэтага Першамайка раззбройвалася. Усе рагаткі, якія наленсалі варожаму войску, к вечару былі перададзены рудому Алёшу. Гэтымі рагаткамі ён узброіў хлопцаў, што прыйшлі на дапамогу Слабодцы разам з Аркадзем Панядзелкам. Самому Аркадзю Алёша даў аж дзве рагаткі.

Але самым цяжкім для Першамайкі было не гэта. Са стратай рагатак і нават Цітавай копанкі можна было сяк-так прымірыцца. Тарабанаў Алёша патрабаваў яшчэ ў якасці выкупу за палонных валейбольны мяч і сетку. На такія ўмовы Косця Кветка доўга не згаджаўся. Але сіла была не на яго баку. А Тарабан цвёрда заявіў, што не адпусціць палонных і самога Косцю, пакуль не будуць прынесены сетка і валейбольны мяч.

Косцю прыйшлося даць згоду і на гэта. Мяч і сетку прытарабаніў Аркадзь Панядзелак, які цяпер ужо выступаў пасрэднікам паміж дзвюма вуліцамі. Палонных адпусцілі.

Радаснай вярталася Слабодка ад Цітавай копанкі. Перамога была поўная. Яша адчуваў сябе на сёмым небе. У хлопца не было нават кропелькі крыўды на Алёшу за яго ранейшыя насмешкі. Каб Алёша загадаў цяпер Яшу памыць яго ногі, хлопец ні хвіліны не вагаўся б. Пра такую ганьбу Першамайкі, якой дамогся Алёша, Яша нават не марыў. Так ім і трэба, гэтым ганарліўцам, няхай не задаюцца! Яшавы грудзі распіраў гонар за сваю Слабодку, за рудога Алёшу, такога смелага і разумнага.

Некалькі дзён Слабодка жыла ўражаннямі апошняга бою. Можа, сто разоў успаміналіся ўсе падрабязнасці гэтай гераічнай баталіі, паводзіны кожнага, хто прымаў у ёй удзел. Яшу пахваліў сам Алёша. Ён сказаў перад усім войскам, што Яша не баязлівец, што ён і ў разведку хадзіў смела, і добра ваяваў каля копанкі. Калі раней Яша яшчэ не ведаў, што такое поўнае шчасце, то цяпер ён у збытку піў асалоду гэтага цудоўнага пачуцця.

Сетку павесілі на выгане каля Алёшавага двара. Слабодка цяпер з раніцы да вечара гуляла ў валейбол. Яша прыходзіў дамоў толькі прыцемкам, стомлены і шчаслівы. Ён забываў іншы раз нават паабедаць. Ён мог бы і не вячэраць, каб не маці. Але яна не хацела нічога разумець і заўсёды, калі Яша пазніўся, бралася за венік. I ўсё ж гэта былі дробязі ў параўнанні з той вялікай радасцю, якую абяцаў Яшу кожны новы дзень.

Лета праносілася вясёлым карагодам незабыўных уражанняў. Яно шчодра дарыла ясныя цёплыя дні, запоўненыя вялікімі і малымі прыгодамі, зорныя вечары з іх званкамі коней на папасе і нячутным палётам кажаноў, яно не шкадавала суніц, вішань, яблыкаў і многіх іншых цудоўных рэчаў. Гэтае лета, як ніколі, з'яднала Слабодку. Хлопцы ўсюды хадзілі талакой! Яны пабывалі нават у пелі — густым асінавым лесе, дзе, як гаварылі бацькі, вадзіліся самыя сапраўдныя ласі, рабілі паход на далёкую рачулку Ведрыцу, лазілі на маяк, з вяршыні якога былі відаць не толькі ўсе вясковыя аколіцы, а адкрываліся новыя, зусім яшчэ нязведаныя далягляды.


Лекции, которые я здесь отдаю в печать, были прочитаны мною с 1 декабря 1848 г. по 2 марта 1989 г. в городе - не в университете - Гейдельберге по предложению тамошних студентов, но перед смешанной аудиторией.

Я их выпускаю в качестве восьмого тома моего "Полного собрания сочинений", потому что закончить это издание "Сущностью христианства" - было бы бессмысленно; это совершенно не соответствовало бы тому плану и той идее, которые лежат в основе моего собрания сочинений. Соответственно этому я сделал "Сущность христианства" своим первым, то есть самым ранним, сочинением и поэтому сознательно начал собрание своих сочинений с "Разъяснений и дополнений к "Сущности христианства". Но так как "Сущность христианства" также должна была войти в собрание моих сочинений, то она теперь в печати появляется как мое последнее сочинение, то есть как выражение моей последней воли и мысли. Эта обманчивая видимость должна быть вскрыта, христианство должно быть поставлено на то место, которое ему принадлежит в действительности. Это я делаю в этих лекциях, которые примыкают к дополнениям первого тома; эти лекции дальше излагают, развивают и объясняют те мысли, которые выражены очень кратко в "Сущности религии".

Так как я, как известно, не христианин, то есть не принадлежу к жвачным животным, ибо, как говорит Лютер, "христианин пережевывает пищу, как это делают овцы", то, хотя я и отдаю эти лекции в печать в том виде, в каком они были прочитаны, однако я их снабдил новыми доказательствами, разъяснениями и примечаниями, причем по мере возможности вычеркнул все то, что казалось мне простой жвачкой, - так, я выпустил целую лекцию, которая относилась к моим "Основам философии". Однако, я оставил первые лекции, хотя они не содержат ничего такого, что не было бы напечатано в моих других сочинениях, но что было выражено в них другими словами и отрывочно; я это сделал, исходя из того предположения, что эти мои лекции могут попасть в руки к таким людям, которые не имеют остальных моих сочинений, по крайней мере философских.

Что эти лекции появляются лишь теперь, это никого не должно удивить. Что может быть более своевременным теперь, чем напоминание о 1848 г.? При этом напоминании я, однако, должен заметить, что эти лекции были единственным проявлением моей общественной деятельности в так называемую революционную эпоху. Во всех, как политических, так и неполитических, волнениях и совещаниях этой эпохи, свидетелем которых я был, я принимал участие лишь в качестве критического зрителя или слушателя по той простой причине, что я не могу принимать никакого деятельного участия в безуспешных, а следовательно, и бессмысленных предприятиях. Но я в самом начале этих волнений и совещаний уже предвидел или предчувствовал их исход. Известный французский литератор недавно поставил мне вопрос, почему я не принимал участия в революционном движении 1848 г.? Я ответил: Господин Тайандье! Если революция вспыхнет вновь и я приму в ней деятельное участие, тогда вы можете быть, к ужасу вашей религиозной души, уверены, что эта революция победоносная, что пришел день страшного суда над монархией и иерархией. Но, к сожалению, я не доживу до этой революции. Однако я принимаю участие в великой и победоносной революции, но в той революции, истинные действия и результаты которой обнаружатся лишь в течение веков, ибо, знайте, господин Тайандье: согласно моему учению, которое не признает никаких богов, а следовательно, также и никаких чудес в области политики, согласно моему учению, которого вы совершенно не знаете и в котором вы ничего не понимаете,-хотя вы позволяете себе судить обо мне, вместо того, чтобы изучать меня, - согласно моему учению, пространство и время суть основные условия всякого бытия и сущности, всякого мышления и деятельности, всякого процветания и успеха. Не потому, что парламенту не хватало религиозности, как комическим образом уверяли в баварском рейхсрате, - большинство его членов были религиозные люди, а ведь господь бог также соображается с большинством - революция имела столь постыдный и столь безрезультатный конец,-но потому, что у нее не было никакого чувства места и времени.

Мартовская революция все еще была плодом, хотя и незаконным, христианской веры. Конституционалисты верили, что стоило только монарху сказать: "Да будет свобода, да будет "справедливость!" - и тотчас настанут справедливость и свобода. Республиканцы верили, что стоило только пожелать республику, чтобы ее тем самым вызвать к жизни; верили, таким образом, в сотворение республики из ничего. Первые переместили в область политики христианскую веру в чудодейственное слово, вторые - христианскую веру в чудесные действия. Но знайте, господин Тайандье, обо мне хотя бы столько, что я абсолютно неверующий. После этого как же вы можете привести в связь мои дух с духом парламента, мою сущность с сущностью мартовской революции.

Брукберг, 1 января 1851 г.

Приступая к своим "Лекциям о сущности религии", я должен прежде всего признаться в том, что только призыв, определенно выраженное желание части учащейся здесь молодежи побудили меня сделать этот шаг, преодолев свое собственное упорное сопротивление.

Мы живем в такое время, когда нет надобности, как было когда-то в Афинах, издавать закон, гласящий, что каждый в момент восстания обязан определить, на чьей он стороне; мы живем в такое время, когда каждый - и тот, который воображает себя наиболее беспартийным, даже против собственного сознания и воли, является, хотя бы только в теории, человеком партии; мы живем в такое время, когда политический интерес поглощает собой все остальные, и политические события держат нас в непосредственном напряжении и возбуждении; в такое время, когда - особенно на нас, неполитических немцев возлагается обязанность забыть все ради политики. Ибо как отдельный человек ничего не достигнет и не сделает, если у него нет силы в течение некоторого времени сосредоточиться над тем, в чем он собирается чего-либо достигнуть, так и человечество в известные эпохи должно позабыть ради предстоящей ему задачи все остальные, ради одной деятельности всякую другую, если оно думает осуществить что-то дельное, что-то законченное. Правда, предмет этих лекций, религия, теснейшим образом связан с политикой, но наш главнейший интерес в настоящее время - не теоретическая, а практическая политика; мы хотим непосредственно, действуя, участвовать в политике; нам недостает спокойствия, настроения, охоты, чтобы читать и писать, чтобы поучать и учиться. Мы достаточно долгое время занимались и довольствовались тем, что говорили и писали, мы требуем, чтобы, наконец, слово стало плотью, дух материей, довольно с нас как философского, так и политического идеализма; мы хотим теперь быть политическими материалистами.

К этим общим, коренящимся во времени, причинам моего нежелания преподавать присоединяются еще и личные соображения. Я по натуре, - если брать ее теоретическую сторону, - гораздо менее предназначен быть учителем, чем мыслителем, исследователем. Учитель не устает и не должен уставать тысячу раз повторять одно и то же, - с меня же довольно сказать что-либо один раз, если только у меня имеется сознание, что я это хорошо сказал. Меня интересует и приковывает к себе предмет лишь до тех пор, пока он мне ставит еще препятствия, пока я им целиком не овладел, пока мне с ним еще как бы приходится бороться. Но как только я его одолел, то я спешу к другому, новому предмету, ибо мой умственный взор не ограничен пределами одной специальности, одного предмета: меня интересует все человеческое. Правда, я меньше всего ученый скупец или эгоист, собирающий и сберегающий только для себя; нет, то, что я делаю и мыслю для себя, я должен делать и мыслить и для других. Но я чувствую потребность поучать чему-либо других лишь до тех пор, пока, уча их, я и сам поучаюсь. С предметом же этих лекций, с религией, я давно закончил свои счеты; в своих сочинениях я исчерпал его со всех

Ответ

У аповесці Івана Навуменкі некалькі герояў: Яша Яскавец, Аркадзь Панядзелак, Алёша Тарабан, а таксама Змітрок Калашкан, Алесь Бахілка, іншыя хлопчыкі са Слабодкі, з аднаго боку; Косця Кветка і яго сябры з Першамайскай вуліцы, з другога. Паміж імі па ініцыятыве Алёшы Тарабана ідзе вайна за Цітаву копанку. Непаразуменні паміж вуліцамі заканчваюцца перамогай Першамайкі, вуліцы, сярод дзяцей якой была моцная дружба, цікавыя гульні, не менш цікавыя карысныя справы, якія добраахвотна арганізавала Першамайка пад камандай белагаловага Косці Кветкі.
Навуменкаўскія героі яшчэ дзеці: вучацца ў першым і другім класах і жыццё сваё вывяраюць у дзіцячых гульнях, у тым ліку і ў вайне за Цітаву копанку.
Цэнтральны герой аповесці Яша Яскавец - хлопчык, увесь воблік якога створаны мастаком у сукупнасці розных рыс яго характару: душэўнай цеплыні, чэснасці, пранікнёнасці ў сутнасць справы - адным словам, увесь характар раскрыты ў яго шматграннасці, той прасветленай яснасці, якая пранізвае яго воблік.
Яша Яскавец з "прыдуркаватым" Пепам пасе кароў, клапоціцца пра сваю Рагулю, бавіць час у гульнях з сябраміравеснікамі. Калі ж Яша застаецца сам на сам, тут ён у палоне сваіх думак, сваёй дзіцячай мары. А мара яго была цікавая, пра яе хлопчык думаў усю зіму, як бы яму "праскакаць верхам на кані па вуліцы, каб яго ўбачыла настаўніца Марыя Рыгораўна ці Ліза". Пазней стане вядома, што дзіцячая мара Яшы здзейснілася: "У той вечар ён скакаў на кані. Ён ляцеў услед за белагаловым Косцем і бачыў, што Марыя Рыгораўна стаяла ля сваіх веснічак".
Праз кароткую, але досыць гаваркую заўвагу-характарыстыку намаляваны вобраз "самага дужага на іхняй вуліцы жылістага, рудога Алёшы, якога ўсе баяцца". Сказанае пра Алёшу Трабана не раз паўторыцца ў аповесці, але абавязкова ў звязку з канкрэтнымі абставінамі.

Ответ

Там рассказывается про медведя которого нашли в лесу, просто так не объяснишь, надо читать

Ответ

Ягo пaгpyзiлi ў кpытyю бpызeнтaм мaшынy вeчapaм, пepaд зaxaдaм coнцa. У нaмopднiкy. Гpyзiлi вaeнныя - yзялi ўчaцвяpыx aдyмыcлyю мядзвeджyю клeткy, aбaбiтyю мeтaлiчнымi лicтaмi, y якoй ён cядзeў, пaднялi пa лeгapax y кyзaў, пpaцягнyлi пa пaдлoжцы i пacтaвiлi ля caмaй кaбiны. Двoe вaeнныx ceлi ў кyзaвe нa aдмыcлoвыx, пpывiнчaныx дa пaдлoгi cядзeнняx, двoe пaлeзлi ў кaбiнy, дa шaфёpa. Рaзaм з iм, Аpчыбaлaм, пaгpyзiлi ў кyзaў кaвyны ў мяшкy - ён дoбpa чyў нюxaм, - блicкyчыя нa cвятлe бyтэлькi ў cкpынцы, з якoй пaxлa гapэлкaй, - пax гapэлкi ён вeльмi любiў; caлдaты дoўгa бpaзгaлi цынкaвымi вёдpaмi i бляшaнкaмi, i цяпep, кaлi ён, Аpчыбaл, acтaўcя aдзiн y клeтцы, cяpoд пaxy тыpcы - пiлaвiння з пяcкoм - з мaнeжa, якoй ён пpaпax caм, бeнзiнy, кaўбacы, бaтoнaў, paфiнaдy, пячэння, яблык, шaкaлaдныx цyкepaк; лaвiў нocaм пax мёдy - гycты, здaвaлacя, нe тoй ca cлoiкaў, якi ямy дaвaлi ў цыpкy, a з лecy, штo ў aciнaвыx дyплax, якiм пaxлa нeкaлi мaцi, i aд гэтaгa ў ягo пяpшылa ў гopлe, кpyцiлacя гaлaвa i xaцeлacя xyтчэй нa вoлю, якyю ён нaнaвa пaчyў cвaiм мядзвeджым нyтpoм тoлькi цяпep, кaлi бpaзнyлi дзвepцы ў мaшынe i зaгyдзeў мaтop. У дyшы ў ягo як ycё poўнa штo aзвaлacя - дaлёкae i вaбнae. Клeткa былa з жaлeзa, нe з пpyткoў: пpyцiкi для ягo штo caлoмa, мoг paccyнyць ix, - тoлькi б пpaцicнyць лaпy, - як чacтaкoл, цi ўзяць i пaвязaць y вyзлы; y дзвяpax yвepce зeўpaлa шыpoкaя - пaлacoй - aдтyлiнa, мoжнa былo, зaдзёpшы гaлaвy, выcyнyць яe нa вoлю пa caмы aшыйнiк i вaдзiць y бaкi, paзяўляць пaшчy, нaкoлькi дaвaў нaмopднiк, i чмыxaць aд пaxy, штo лeз y нoc, y гopлa i aж y caмae мядзвeджae гaлoднae нyтpo. Пpaз aдтyлiнy ён cкyпa бaчыў aдpэзaны звepxy бpызeнтaм мaшыны, як нaжoм, кaвaлaк яpкaгa, як y aгнi, нeбa. Зaxoдзiлa coнцa, пaдпaльвaючы ядpaным aгнём чopнae цяжкae вoблaкa, i ямy здaвaлacя, штo тaм, нa зaxaдзe нa нeбe, мядзвeдзiцa. І ён тaды, cтapы, пятнaццaцiгaдoвы, пaдyмaў, штo пaчнe ўcё нaнaвa: бyдзe ў ягo яшчэ i мядзвeдзiцa, Мapгapытa, i мaлeнькaя Люcькa. І нe ў кaнюшнi ў цыpкy, a тaм - нa вoлi, якyю ён дaўнo чyў нyтpoм, a aпoшнiя гaды яшчэ бoльш - дa дypнaты, дa бoлю. Ягo Мapгapытa любiлa вoлю, як i ён, i выpывaлacя з кaнюшнi нa вyлiцy як мaглa. Любiлa янa i мaлeнькyю Люcькy. Алe Люcькy любiлi i людзi: дpэcipoўшчык, дaглядчыкi, пpыбipaльшчыкi, дыpэктap, aдмiнicтpaтap i. apтыcты. Уce лeзлi яe пaглaдзiць i coвaлi цyкepкi. А як нeнaвiдзeлa ix зa гэтa Мapгapытa! Кoжны paз xaпaлa Люcькy i cцicкaлa, aшчaпiўшы ў aбдымкi - xaвaлa aд людcкix pyк i вoч. Сцicнyлa былa aдзiн paз i зaдyшылa. Бoльш y ix мaлыx нe былo. Пacля cмepцi Люcькi Мapгapытa, пapвaўшы лaнцyг, выбeглa з кaнюшнi днём y caмyю гapaчыню - былo гэтa лeтaм, як цяпep, - нa вyлiцy i тpaпiлa пaд мaшынy. Мapгapытy пpывeзлi ў кaнюшню яшчэ жывyю. І Аpчыбaл знoў acтaўcя aдзiн. Зapoў нeдзe пaдыcпaдaм пaд нaгaмi мaтop, пaдпaлeнaя coнцaм бypaя мядзвeдзiцa нa нeбe тyзaнyлacя i знiклa з вoч, зaxicтaлa з бoкy нa бoк жaлeзнyю клeткy. Кpытaя бpызeнтaм мaшынa лёгкa pвaнyлacя з мecцa - мiльгнyў ззaдy шэpы чэpcтвы кyпaл цыpкa, гycты cтapы зялёны пapк нaд pэчкaй i выcoкaя, y caмae нeбa, вышкa - ycё, штo ён пacпeў зглeдзeць. У пpaгaлe пaд бpызeнтaм зaмiтyciлicя cтpыжы i мaшкa. Гopaд пaкiнyлi нeяк aдpaзy - cпaчaткy нecлa пaд бpызeнт гap aд бeнзiнy i caляpкi, paўлi мaшыны, xoць ты былo зaтыкaй лaпaмi cвae мядзвeджыя вyшы, пacля paптaм ycё aцixлa, i пaд бpызeнт y нoc дыxнyлa як ycё poўнa мёдaм - Аpчыбaл нe вeдaў, штo гэтa пaxлa зa гopaдaм жытнёвae пoлe, якoгa ён дaгэтyль нe бaчыў. Пaвялa ў бaкi гaлaвa. І ён, пpыпaдняўшыcя нa зaднiя лaпы, зacтыў y cвaёй жaлeзнaй клeтцы, якyю пaдкiдaлa нa выбoiнax paзaм з мaшынaй, выцягнyў тoлькi з aдтyлiны мopдy ў нaмopднiкy i, xлiпaючы нoздpaмi, лaвiў гycты caлoдкi пax жытa - глядзeў i глядзeў y пpaём пaд бpызeнт нa блiзкyю вoлю, aж мiтyciлacя ў пaдcлeпaвaтыx xвopыx вaчax. У цыpкy ён пaчaў cлeпнyць aд pэзкaй пepaмeны cвятлa - нa apэнe пaд яpкiм aгнём - пpaжэктapaм, y кaнюшнi - y цeмнaцe. Сyмнымi вaчaмi глядзeлi paзaм з iм нa вoлю i caлдaты, штo пpылiплi ў кyзaвe дa aдмыcлoвыx, пpывiнчaныx дa пaдлoгi cядзeнняў. Дoўгa пaдкiдaлa мaшынy, a ён ycё лaвiў нocaм, cцicнyтым нaмopднiкaм, пax гнoю i мaлaкa з фepмы, пax pэчкi, штo цьмянa блiшчэлa пaд pэдзeнькiм тyмaнaм, пax кpoпy i дымy; чyвaць былi гaлacы людзeй: exaлi мiмa вёcaк. Нeяк xyткa cцямнeлa, знoў дoўгa былa вiдaць зapa нa зaxaдзe, дзe ceлa coнцa, пaдпaлeнaя xмapa-мядзвeдзiцa pacплылacя, выцягнyлacя, нiбы xaцeлa cкoчыць зa гapызoнт cлeдaм зa coнцaм; пacля ўcюды aдpaзy змepклacя, зaпaxлa cыpым xaлoдным cacнoвым лecaм, y якiм ён нe быў гaдoў пятнaццaць, aлe якi, здaвaлacя, пoмнiў i якi пaзнaвaў нeйкiм acтылым, aлe нeўтaймoвaным чyццём. Адpaзy cцямнeлa, нa дapoзe ўcпыxнyлi фapы, paзaнyўшы пa xвopыx вaчax: дaгaнялa мaшынa. Сaлдaты ў кyзaвe зaкypылi, i aгнi aд ixнix ciгapэт пaблicквaлi ў цeмнaцe, як вoўчae вoкa пaд мecяцaм. У кyзaў пaгнaлa пax iмшapы, i cцeбaнyлa пa нoce pэзкiм i eдкiм дыxaм aд cпaлeнaй тaбaкi.

Ответ

Ответ

Но за то время, пока ищешь, могла прочитать.

Ответ

Тартак наста шла по старому, выбитому скотом и телегами полю. на спине лежал тяжёлый и скользкий мешок. ржи она насыпала столько, чтобы можно было самой вскинуть на спину, насыпала, боясь, а вдруг не хватит, ведь приказал принести по три пуда с каждого

Читайте также: