Дзесты куыдзаг хорхассаг краткое содержание

Обновлено: 07.07.2024

2 . Ныхасы рæзтыл бакусын.(Равзарын хӕххон ӕвадат царды нывтӕ уацмысы, бамбарын кӕнын хорхӕссӕджы трагедион уавӕр; абарын хӕххон зынвадат цард абоны цардимӕ, сбӕлвырд кӕнын куыд сӕххӕст сты архайджыты сӕйраг бӕллицтӕ ныры дуджы).

3. Хъомыладон куыст: Хъомыл кӕнын уарзондзинад Ирыстоны дзӕнӕтон ӕрдзмӕ.

Урочы ахуырадон фæстиуджытæ:

Предметон: текстæн йæ сæйраг хъуыды сбæрæг кæнын, анализ скæнын.

Метапредметон: уацмысы персонажты архайд, сæ ныхасæн аргъ кæнын.

Удгоймагон: лæгдзинады æууæлтыл æрдзурын, удыхъæды хорз миниуджытæ рæзын кæнын.

Ахуыры методтæ æмæ формæтæ:

Иртасæн-абарсты метод, проектон метод, индивидуалон, къордгай куыст.

Карточкæтæ, презентации, интерактивон фæйнæг.

О Иры лӕг! Бирӕ хъӕдгӕмттӕ

Уыдис дӕ домбай риуы, фӕлӕ

Байгас сты, ныффӕрӕзтой

(ахуыргæнæг дæтты, ног темæ бамбарынæн æххуыс чи у, ахæм æрмæг.)

Хъусынц зарæджы скъуыддзагмæ.

(ахуырадон нысан æвæрын),

(æнкъарын ирон æвзаджы ахадындзинад нæ адæмы царды)

(къуылымпытæ кæм æмæ цæмæн æййафдзысты, уый сбæрæг кæнын.)

-Ацы таурæгъмæ байхъусгæйæ цы бамбæрстат?

-Цавæр хохы кой дзы цæуы?

1.Бирӕ таурӕгътӕ ис нӕ хӕхбӕстыл. Ирон лӕгӕн уӕлдай адджын сты уыцы гуымирытӕ. Ӕмӕ сын кӕд царддӕттӕг уыдысты 4 ӕнусы дӕргъы, уӕддӕр бирӕ фыдӕбӕттӕ ӕмӕ тухитӕ бавзӕрстой сӕ тызмӕг хъӕбысы.

2. -Уӕдӕ абон нӕ урочы цӕуыл дзурдзыстӕм?

ӕртысгӕн – шипцы для углей

Рӕхснӕг – прямой, гладкий.

Пут – 16 килограмм

Къӕсса – кожаный мешок.

Дзуапп дæттынц фæрстытæн.

(зонындзинæдтæ æмæ арæхстдзинæдтæ иумæйаг кæнын, классификаци; проблемон фарст æвæрын), æнкъарын ирон æвзаджы ахадындзинад нæ адæмы царды

(алыхуызон хъуыдытæ хынцын æмæ координации кæнын; быцæу фæрстытæ лыг кæнын),

(æнкъарын ирон адæмон сфæлдыстады ахадындзинад нæ адæмы царды)

Урочы темæйыл куыст:

1 .Зӕгъут, легендӕйы цы чызджы кой скодтам, уый кӕимӕ абарӕн ис?

2 . Цӕуыл у сӕ мӕт Уӕллагкомы адӕмӕн?

3 . Ссарут тексты ӕмӕ бакӕсут, хъӕу уыцы ӕхсӕв цы уавӕры ис, уыцы бынат.

4. Куыд дарынц сӕхи хъӕуы адӕм уыцы уӕззау рӕстӕг?

5 . Куыд спайда кодта фыссӕг ирон мифологийæ адӕмы тыхст уавӕр хуыздӕр равдисынӕн?

6. Ссарут тексты ӕфсирты мӕлӕт ӕмӕ йӕ аив бакӕсут.

7. Зӕгъут-ма, цы хонӕм пейзаж?

Хъусынц æрмæгмæ, дзуаппытæ дæттынц.

Скъоладзау:-Халас куы æрбада, уæд сæ хортæ сæфдзысты.

Дзуапп :Уацилламӕ кувынц.

Дзуапп: Куыд базӕронд сты ӕхсӕвӕй бонмӕ! Сӕ сӕртӕ фӕкъул сты. Цъӕх-цъӕхид цыллӕ сыгтӕ мӕрдон фӕлурс ныйисты ӕмӕ сӕ мидбынаты хуры тӕвдмӕ сӕ цӕстысыг лӕдӕрсы. Кӕуынц ӕфсиртӕ. Кӕуынц сусӕгӕй. Афтӕ ма фӕкӕуы ног чындз сӕрзӕды бын йӕ цӕгаты зиан фехъусгӕйӕ.

Дзуапп: Пейзаж у францусаг дзырд, амоны бӕрӕг бынатӕн, ранӕн йӕ ӕрдзон сконды сфӕлыст.

(хи ныхас раст рацаразын зонын; хъæугæ информаци ссарын зонын),

(хи хъуыдытæ æргом кæнын),

(этикон æмæ моралон домæнтæ æххæст кæнын).

Цæлхдуртæ аиуварс кæныныл куыст:

8. Ссарут тексты, хӕххон зымӕджы ныв ӕмӕ хӕхты тызмӕгдзинад ӕвдыст кӕм цӕуы, уыцы бынӕттӕ.

9. Чи у уацмысы сӕйраг архайӕг? Цавӕр маст ын хӕры йӕ зӕрдӕ?

10. Бакӕсут-ма, Темсыры бинонтӕ ӕвдыст кӕм ӕрцыдыстӕ, уыцы бынат.

11 . Цавӕр хъуыдымӕ ӕрцыд Темсыр?

12. Араст сты уӕззау фӕндагыл фыд ӕмӕ фырт. Кӕуыл фӕдзӕхсы йӕхи Темсыр?

14. Цӕуыл ныхас кӕнынц фыд ӕмӕ фырт сӕ дард фӕндагыл?

15 . Ам рабӕрӕг Темсыры стыр бӕллиц. Цавӕр у?

16. Зӕгъут-ма, абоны царды цӕстӕй, куыд сӕххӕст Темсыры бӕллиц?

17 .Радтой сын сӕ хӕстӕджытӕ хор. Дыууӕ путы ис Темсыры къӕссайы, иу пут Додийы дзӕкъулы. Цы ма хӕссы ноджыдӕр Темсыр?

18 . Цавӕр лӕппу уыд Доди? Цӕмӕ бӕллыд царды?

19 . Цавӕр фыдӕбӕттӕ бавзӕрстой фӕндагыл фыд ӕмӕ фырт?

20 . Цӕуыл баивтаид ныр йе стыр бӕллиц Доди йӕ фӕдӕй куы фӕхицӕн, уӕд?

21 . Чи уыд Хъаныхъуаты Бола?

22 . Кӕй ма зонут ирон номдзыд богӕлттӕй?

23. Додиимӕ абаргӕйӕ абоны сывӕллӕтты цард куыд аивта?

24 . Ис нӕм абон дӕр зын уавӕры чи ис ахӕм сывӕллӕттӕ. Чи сты сымахмӕ гӕсгӕ уыдон?

25 . Цавӕр ӕмбисондтӕй спайда кодта фыссӕг Темсыр ӕмӕ Доди куы фӕхицӕн сты, уӕд?

26. Ныр-ма хорз ахъуыды кӕнут ӕмӕ зӕгъут: абоны цардимӕ абаргӕйӕ цавӕр ивддзинӕдтӕ бахӕссӕн ис текстмӕ?

Нажмите, чтобы узнать подробности

Открытый урок проводиля в 7 клаасе. Объяснение нового материала.

2. Ныхасы рæзтыл бакусын.(Равзарын хӕххон ӕвадат царды нывтӕ уацмысы, бамбарын кӕнын хорхӕссӕджы трагедион уавӕр; абарын хӕххон зынвадат цард абоны цардимӕ, сбӕлвырд кӕнын куыд сӕххӕст сты архайджыты сӕйраг бӕллицтӕ ныры дуджы).

3. Хъомыладон куыст: Хъомыл кӕнын уарзондзинад Ирыстоны дзӕнӕтон ӕрдзмӕ.

4. Бакусын дзургӕ ныхасы рӕзтыл.

Урочы ӕрмӕг: фыссӕджы хуызист, слайдтӕ ӕрдзы нывтимӕ, музыкӕ.

Урочы хуыз: комбинацион, индивидуалон бафарст, беседӕйы элементтӕ.

О Иры лӕг! Бирӕ хъӕдгӕмттӕ

Уыдис дӕ домбай риуы, фӕлӕ

Байгас сты, ныффӕрӕзтой

1.Организацион хай. Уæ бон хорз, сывæллæттæ. Абон нæ урокмæ æрбацыдис уазджытæ, æмæ сын æгас цу зæгъæм.

Дзӕуджыхъӕуы хуссарварс хӕхты бӕрзонд фӕцыд Мады-хох. Зымӕг ӕй мит куы ӕрӕхгӕны, уӕд йӕ тъӕпӕн сӕр урс хъуымацӕй ӕмбӕрзт егъау фынджы хуызӕн фӕзыны .Гъе, уымӕ гӕсгӕ йӕ Уырыссагау схуыдтой Столовая гора. Уыцы ном ын фӕстагмӕ тых кӕнын райдыдта йӕ ирон номыл. Не взаг куыд рох кӕнӕм, афтӕ уый ӕцӕг ном дӕр рох кӕны ӕмӕ ма йӕ бирӕтӕ хонын райдыдтой Фынджы хох. Афтӕмӕй та, Мады-хох цӕмӕн хуыйны, уый тыххӕй ис диссаджы таурӕгъ…

Раджы, тынг раджы, кӕддӕр ма лӕгӕтты ӕмӕ тархъӕдты уӕйгуытӕ ӕмӕ залиаг кӕлмытӕ куы цардысты, уӕд иу Залым ныббырста Мады хохы цӕгатварсы паддзахадмӕ. Фӕтых ыл ис ӕмӕ йыл сӕвӕрдта хъалон: ӕрвылаз дӕр ын уыцы иу бон комӕй йӕ рацыдмӕ йӕ размӕ паддзахады ӕвддӕсаздзыд чызджыты рӕсугъддӕры куыд кӕной хӕрынӕн. Уыцы-иу рӕстӕг-иу разылд Залым йӕ лӕгӕтӕй, чызгмӕ-иу фӕлӕбурдта ӕмӕ-иу ӕй аскъӕфта. Адӕмы рис, зӕрдӕскъуыйӕн ӕрдиаг ӕмӕ кӕуын ницӕмӕ дардта.

Афтӕ ахаста дзӕвгар азты дӕргъы, ӕмӕ йын сӕ бон ницы уыд. Паддзах ӕмӕ йӕ адӕм сӕхимӕ ныхъхъуыстой, се нӕбон, ӕгады бынатӕй зӕрдӕрыст уыдысты, боны рухс сӕ нал рӕвдыдта, цин сӕм нал хъардта. Уӕд иуахӕмы дард бӕстӕй ӕрыздӕхтысты паддзахы зондагур ӕрвыст лӕгтӕ. Ӕмӕ рахабар кодтой, фервӕзӕн, дам, нын дзы ис афтӕ: ӕвддӕсаздзыд бӕстырӕсугъд ӕм уыцы бон йӕхӕдӕг куы базгъорид ӕмӕ йӕ хъӕлӕсы йӕхи куы баппарид, уӕд Залымӕн ӕрцӕуид йӕ кӕрон-йӕ уд сисид.

Паддзах бацин кодта. Адӕмыл дӕр ахъӕр хорз хабар. Фӕлӕ сӕ цин бирӕ нӕ ахаста: уыцы аз ӕвддӕс азы сӕххӕст паддзахӕн йӕхи чызгыл дӕр. Йӕ рӕсугъддзинад та уыд дзуринӕгты дзуринаг. Паддзах йӕ чызджы уайтагъд мӕсыджы фӕмидӕг кодта. Чызгимӕ уыдысты йӕ фӕсдзӕуин чызджытӕ ӕмӕ Дыджызӕ- йе схӕссӕг мад. Уыдонӕн дӕр паддзах бафӕдзӕхста, цӕмӕй йын дӕсныйы ныхас ма схъӕр кӕной.

Паддзахы чызг Заринӕ уӕлдай тынгдӕр тыхст, йӕ уарзон лӕппу Сӕнайы кӕй нал уыдта, уымӕй. Сӕна паддзахы ӕфсады балхоны фырт уыд. Иу кӕрты схъомыл сты. Сӕ гыццылӕй фӕстӕмӕ кӕрӕдзийыл ӕрхъӕцмӕ дӕр нӕ лӕууыдысты. Сӕна йӕ фыды фосрӕгъӕутты фыййӕуттӕм хӕхтӕм уазӕгуаты цӕуын бирӕ уарзта. Иуӕй йӕм фосимӕ архайын хорз каст, иннӕмӕй та йыл хӕххон ӕрдзы нывтӕ базыртӕ сагътой. Заринӕйы дӕр-иу ын йӕ Дыджызӕимӕ хатт йемӕ ауагътой. Сӕна ныр хабар базонгӕйӕ йӕхи бынтондӕр айста хӕхтӕм. Зӕгъынц, сусӕг хабар фехъусынмӕ, дам, къултыл дӕр хъустӕ базайы. Бӕстырӕсугъдмӕ адӕмы сусӕг хъӕрзын бахӕццӕ.Ралӕууыд та уыцы ӕнамонды бон. Адӕм хъарӕггӕнгӕ, ӕрдиаггӕнгӕ цыдысты комы дымӕгмӕ.Семӕ кодтой Залымы амӕддаджы. Цӕмӕй зыдтой, Зӕринӕ йӕ фӕсдзӕуин чызджы уӕлӕдарӕсы мӕсыгӕй кӕй рахъуызыд ӕмӕ раззаг рӕнхъыты кӕй цӕуы, уый.

Адӕм куыддӕр Залыммӕ ӕрбаввахс сты, афтӕ паддзахы чызг размӕ азгъордта ӕмӕ йӕхи йӕ хъӕлӕсы баппӕрста. Бӕстӕ ныццарыдта ӕвирхъау уынӕргъын, ӕмбу, арты ӕвзӕгтӕ уӕларвмӕ фӕцыдысты, стӕй ӕппӕт дӕр фӕздӕджы бын фӕци… Дуне куы ӕрсабыр, фӕздӕг куы ахӕлиу, уӕд Бӕстырӕсугъд Заринӕ. Уый сынтыл хуыссӕгау адаргъ хурыскӕсӕнырдӕм, йӕ къухтӕ йӕ риуылӕвӕрд, йӕ уылӕнтӕнгӕс сӕрыхъуынтӕ Арвыкомырдыгӕй къӕдзӕхтыл ӕркалдысты.

3. Ахуыргӕнӕджы ныхас.

1.Бирӕ таурӕгътӕ ис нӕ хӕхбӕстыл. Ирон лӕгӕн уӕлдай адджын сты уыцы гуымирытӕ. Ӕмӕ сын кӕд царддӕттӕг уыдысты 4 ӕнусы дӕргъы, уӕддӕр бирӕ фыдӕбӕттӕ ӕмӕ тухитӕ бавзӕрстой сӕ тызмӕг хъӕбысы.

5. Дзырдуатон куыст.

ӕртысгӕн – шипцы для углей

Рӕхснӕг – прямой, гладкий.

Пут – 16 килограмм

Къӕсса – кожаный мешок.

6. Текстыл бакуыст.

1.Зӕгъут, легендӕйы цы чызджы кой скодтам, уый кӕимӕ абарӕн ис?

2. Цӕуыл у сӕ мӕт Уӕллагкомы адӕмӕн?

1 скъоладзау:-Халас куы æрбада, уæд сæ хортæ сæфдзысты.

3. Ссарут тексты ӕмӕ бакӕсут, хъӕу уыцы ӕхсӕв цы уавӕры ис, уыцы бынат.

4. Куыд дарынц сӕхи хъӕуы адӕм уыцы уӕззау рӕстӕг? (Уацилламӕ кувынц).

5. Куыд спайда кодта фыссӕг ирон мифологийы адӕмы тыхст уавӕр хуыздӕр равдисынӕн?

6. Ссарут тексты ӕфсирты мӕлӕт ӕмӕ йӕ аив бакӕсут.

Дзуапп: Куыд базӕронд сты ӕхсӕвӕй бонмӕ! Сӕ сӕртӕ фӕкъул сты. Цъӕх-цъӕхид цыллӕ сыгтӕ мӕрдон фӕлурс ныйисты ӕмӕ сӕ мидбынаты хуры тӕвдмӕ сӕ цӕстысыг лӕдӕрсы. Кӕуынц ӕфсиртӕ. Кӕуынц сусӕгӕй. Афтӕ ма фӕкӕуы ног чындз сӕрзӕды бын йӕ цӕгаты зиан фехъусгӕйӕ.

7. Зӕгъут-ма, цы хонӕм пейзаж?(Пейзаж у францусаг дзырд, амоны бӕрӕг бынатӕн, ранӕн йӕ ӕрдзон сконды сфӕлыст).

8. Ссарут тексты хӕххон зымӕджы ныв ӕмӕ хӕхты тызмӕгдзинад ӕвдыст кӕм цӕуы, уыцы бынӕттӕ.

9. Чи у уацмысы сӕйраг архайӕг? Цавӕр маст ын хӕры йӕ зӕрдӕ?

10. Бакӕсут-ма, Темсыры бинонтӕ ӕвдыст кӕм ӕрцыдыстӕ, уыцы бынат.

11. Цавӕр хъуыдымӕ ӕрцыд Темсыр?

12. Араст сты уӕззау фӕндагыл фыд ӕмӕ фырт. Кӕуыл фӕдзӕхсы йӕхи Темсыр?(Лӕгтыдзуарыл)

14. Цӕуыл ныхас кӕнынц фыд ӕмӕ фырт сӕ дард фӕндагыл?

15. Ам рабӕрӕг Темсыры стыр бӕллиц. Цавӕр у?

16. Зӕгъут-ма, абоны царды цӕстӕй, куыд сӕххӕст Темсыры бӕллиц?

17.Радтой сын сӕ хӕстӕджытӕ хор. Дыууӕ путы ис Темсыры къӕссайы, иу пут Додийы дзӕкъулы. Цы ма хӕссы ноджыдӕр Темсыр?

Дзуапп: (цыппар нартхоры кӕрдзыны ӕмӕ фӕлмӕн цыхт).

18. Цавӕр лӕппу уыд Доди? Цӕмӕ бӕллыд царды?

Дзуапп: (Йе стырдӕр бӕллиц Додийӕн уыди скъоламӕ цӕуын).

19. Цавӕр фыдӕбӕттӕ бавзӕрстой фӕндагыл фыд ӕмӕ фырт?

20. Цӕуыл баивтаид ныр йе стыр бӕллиц Доди йӕ фӕдӕй куы фӕхицӕн, уӕд?

21. Чи уыд Хъаныхъуаты Бола?

22. Кӕй ма зонут ирон номдзыд богӕлттӕй?( Андиаты Сослан, Хӕдарцаты Махарбег, Таймӕзты Артур, Фадзайты Арсен).

23. Додиимӕ абаргӕйӕ абоны сывӕллӕтты цард куыд аивта?

24. Ис нӕм абон дӕр зын уавӕры чи ис ахӕм сывӕллӕттӕ. Чи сты сымахмӕ гӕсгӕ уыдон?

15. Цавӕр ӕмбисондтӕй спайда кодта фыссӕг Темсыр ӕмӕ Доди куы фӕхицӕн сты, уӕд?

26. Ныр-ма хорз ахъуыды кӕнут ӕмӕ зӕгъут: абоны цардимӕ абаргӕйӕ цавӕр ивддзинӕдтӕ бахӕссӕн ис текстмӕ?

27. Цӕмӕй фӕцис уацмыс? Цӕмӕн фесӕфтысты фыд ӕмӕ фырт?

7. Хъомыладон куыст дзулы тыххӕй.

Уӕдӕ абон мах дзулӕн цы аргъ кӕнын хъӕуы, ахӕм аргъ ын кӕнӕм? Хъыгагӕн нӕ. Ирон лӕг иу кӕрдзынӕй ард куы бахордтаид, уӕд уымӕн фӕсайӕн нӕ уыд. Ӕнусты сӕрты фӕхастой се рдхӕрӕны ӕртӕ уӕлибӕхы. Ӕмӕ иу искуы дзулы къӕбӕр зӕххы куы фенат, уӕд иу уӕ зӕрдыл ӕрлӕууӕд Додийы хъысмӕт. Абон дӕр хор ӕрзайын кӕнын ӕнцон нӕу. Тынг бирӕ адӕм ыл бакӕнынц хидвӕллой.

8. Ӕрдз ӕмӕ экологи.

Абон мах хӕхбӕсты вӕййӕм? Цӕмӕн?

Цы у не стырдӕр хӕс ?

Махыл дӕр ӕвӕрд ис стыр хӕс. Нӕ фыдӕлтӕ ӕнусты дӕргъы цы ӕрдз бахъахъхъӕдтой, уый рӕсугъдӕй нӕ кӕстӕртӕм адӕттын.

9. Адӕмы хӕлардзинад зын сахаты.

1.Абон хӕхты фыдбылызтӕ не рцӕуы. Уыдонӕн дӕр баххуысгӕнӕг

10. Уӕдӕ эпигрӕфӕн Ӕхсары ныхӕстӕ хуымӕтӕджы нӕ равзӕрстон. Ирыстон нӕлгоймагӕй рагӕй дӕр домбай уыд, ныффӕрӕзта иу алы тухӕнтӕн дӕр, уӕддӕр Ирыстоны кад дӕлӕмӕ никуы ӕруагъта. Ныр та уыцы хӕс ӕрхаудта сымахмӕ. Ӕмӕ кӕд ӕккойӕ хор нал хӕссӕм, уӕддӕр лӕджыхъӕд равдисынӕн ныртӕккӕ дӕр бирӕ гӕнӕнтӕ ис.

11. Рефлекси:

Уæдæ урочы чи куыд бакуыста , уый сбæрæг кæнæм.

1). Æз урочы куыстон… хорз/æвзæр

2). Урок мæм фæкаст… цыбыр/даргъ

4) Урочы ногæй базыдтон…/ нæ базыдтон

12. Бӕрӕггӕнӕнтӕ сӕвӕрын.

  • Для учеников 1-11 классов и дошкольников
  • Бесплатные сертификаты учителям и участникам

 ДЗЕСТЫ КУЫДЗÆГ (1905 – 1981)

Описание презентации по отдельным слайдам:

 ДЗЕСТЫ КУЫДЗÆГ (1905 – 1981)

ДЗЕСТЫ КУЫДЗÆГ (1905 – 1981)

 КУЫДЗÆДЖЫ РАЙГУЫРÆН ХЪÆУ ЕДЫС

КУЫДЗÆДЖЫ РАЙГУЫРÆН ХЪÆУ ЕДЫС

 ЕДЫСЫ ХЪÆУ ХУССАР ИРЫ КАРТÆЙЫЛ.

ЕДЫСЫ ХЪÆУ ХУССАР ИРЫ КАРТÆЙЫЛ.

«Нæ фыссæгæн йе стырдæр миниуджытæй иу у уый, æмæ тынг хорз зоны ирон адæмы.

 МЕМОРИАЛОН ФÆЙНÆГ

 ЕДЫСЫ ХЪÆУЫ АЛФАМБЛАЙ ÆРДЗЫ НЫВТÆ

ЕДЫСЫ ХЪÆУЫ АЛФАМБЛАЙ ÆРДЗЫ НЫВТÆ

 КУЫДЗÆГ ФЫСДЖЫТЫ КЪОРДИМÆ

КУЫДЗÆГ ФЫСДЖЫТЫ КЪОРДИМÆ

 КУЫДЗÆДЖЫ АИВАДОН БЫНТÆ

КУЫДЗÆДЖЫ АИВАДОН БЫНТÆ

 КУЫДЗÆДЖЫ РЕАБИЛИТА-ЦИЙЫ СПРАВКÆ СÆЙРАГ ТÆРХОН-ДОНÆЙ

КУЫДЗÆДЖЫ РЕАБИЛИТА-ЦИЙЫ СПРАВКÆ СÆЙРАГ ТÆРХОН-ДОНÆЙ


  • подготовка к ЕГЭ/ОГЭ и ВПР
  • по всем предметам 1-11 классов


Курс повышения квалификации

Охрана труда


Курс профессиональной переподготовки

Охрана труда


Курс профессиональной переподготовки

Библиотечно-библиографические и информационные знания в педагогическом процессе

  • Сейчас обучается 354 человека из 64 регионов
  • ЗП до 91 000 руб.
  • Гибкий график
  • Удаленная работа

Дистанционные курсы для педагогов

Свидетельство и скидка на обучение каждому участнику

Найдите материал к любому уроку, указав свой предмет (категорию), класс, учебник и тему:

5 593 149 материалов в базе

Самые массовые международные дистанционные

Школьные Инфоконкурсы 2022

Свидетельство и скидка на обучение каждому участнику

Другие материалы

Вам будут интересны эти курсы:

Оставьте свой комментарий

  • 19.06.2016 1320
  • PPTX 1.1 мбайт
  • 15 скачиваний
  • Оцените материал:

Настоящий материал опубликован пользователем Черчесова Римма Гаспоевна. Инфоурок является информационным посредником и предоставляет пользователям возможность размещать на сайте методические материалы. Всю ответственность за опубликованные материалы, содержащиеся в них сведения, а также за соблюдение авторских прав несут пользователи, загрузившие материал на сайт

Если Вы считаете, что материал нарушает авторские права либо по каким-то другим причинам должен быть удален с сайта, Вы можете оставить жалобу на материал.

Автор материала

40%

  • Подготовка к ЕГЭ/ОГЭ и ВПР
  • Для учеников 1-11 классов

Московский институт профессиональной
переподготовки и повышения
квалификации педагогов

Дистанционные курсы
для педагогов

663 курса от 690 рублей

Выбрать курс со скидкой

Выдаём документы
установленного образца!

Учителя о ЕГЭ: секреты успешной подготовки

Время чтения: 11 минут

В Белгородской области отменяют занятия в школах и детсадах на границе с Украиной

Время чтения: 0 минут

Минпросвещения упростит процедуру подачи документов в детский сад

Время чтения: 1 минута

Школьник из Сочи выиграл международный турнир по шахматам в Сербии

Время чтения: 1 минута

В приграничных пунктах Брянской области на день приостановили занятия в школах

Время чтения: 0 минут

В ростовских школах рассматривают гибридный формат обучения с учетом эвакуированных

Время чтения: 1 минута

Курские власти перевели на дистант школьников в районах на границе с Украиной

Время чтения: 1 минута

Подарочные сертификаты

Ответственность за разрешение любых спорных моментов, касающихся самих материалов и их содержания, берут на себя пользователи, разместившие материал на сайте. Однако администрация сайта готова оказать всяческую поддержку в решении любых вопросов, связанных с работой и содержанием сайта. Если Вы заметили, что на данном сайте незаконно используются материалы, сообщите об этом администрации сайта через форму обратной связи.

Все материалы, размещенные на сайте, созданы авторами сайта либо размещены пользователями сайта и представлены на сайте исключительно для ознакомления. Авторские права на материалы принадлежат их законным авторам. Частичное или полное копирование материалов сайта без письменного разрешения администрации сайта запрещено! Мнение администрации может не совпадать с точкой зрения авторов.

+

10 Смотреть ответы Добавь ответ +10 баллов


Ответы 10

+

Осетинская литература, литература осетин, живущих в Северо-Осетинской АССР и Юго-Осетинской АО. История письменной национальной литературы насчитывает немногим более ста лет. Есть предположения, что прямые предки современных осетин – аланы имели письменность ещё в 5 в. н. э.; средне-вековое аланское царство было разгромлено монголо-татарским нашествием. В середине 18 в. лучшие представители народа внесли в национальное самосознание осетин идею необходимости экономической, политической и культурной ориентации на Россию, присоединения к Российскому государству. Процесс осуществления этой идеи привёл к созданию осетинской письменности на основе русской графики и к изданию в 1798 первой книги на осетинском языке ("Краткий катехизис").

Ответ

+

Ответ

+

Ich habe Weihnachten zu Hause mit meiner Familie verbracht. Zum Fest sind mein Bruder aus Samara und meine Großeltern aus dem Dorf gekommen. Ich habe das Zimmer im Voraus geschmückt. Meine Mutter hat viele leckere Gerichte gekocht und wir haben einen festlichen Tisch gedeckt. Wir haben uns unterhalten, viel gelacht, Weihnachtslieder gesungen und interessante Geschichten erzählt.

Ответ

+

Ответ

+

вы когда-нибудь задавались простым вопросом- что такое любовь?

любовь бывает разная: между людьми противоположного пола, между матерью и ребенком, между хозяином и питомцем. но что было бы в мире если бы эти абсолютно разные направления заменило бы одно - материнское ?

о , это был бы совсем не тот мир к которому мы привыкли. изменения произошли бы кардинальные - начиная с того что рождаемость либо в разы сократилась , а может и вовсе остановилась , каждая жизнь тогда была бы бесценна. но что самое нетерпимое для человека , как для существа зависшего от общества так это вечное чувство одиночества , необычно потерянности без своей "второй половинки" . многие сошли бы с ума от безысходности и неприятия такого мира.

я думаю что мир с такой "любовью" просуществовал наврятли больше ста лет .

Ответ

+

Деревянные корабли очень красивы: их покрывает роскошная резьба, они выглядят очень богато. Нос первого корабля сделан в форме головы дракона. Кто знает, может быть, для варягов это животное символизирует удачу, покровительствует путешественникам? Ветер раздувает разноцветные паруса. Медленно и гордо корабли подплывают к славянским поселениям.

С миром ли пришли гости? Раскрепощенные позы воинов, радостная окраска их кораблей намекает нам, что это так. Ничто на картине не предвещает беды. Яркая зелень, почти ясное небо, спокойная гладь воды – все это говорит о мире и дружбе. Если присмотреться, вдали можно различить еще несколько кораблей, плавно приближающихся к берегу. Они тоже не выглядят враждебно. Наверное, гости приплыли для переговоров или торговли. Поселение, которое мы видим на холме, тоже выглядит довольно гостеприимно. Его жители явно не ждут беды.

Ответ

+

Сколько бы мы не пытались жить правильно, в нашей душе, в глубине нашего сознания жива романтика, она неистребима, как и чувство прекрасного, извечное стремление к справедливости, к совершенствованию жизни и самих себя.

Случайно взяла Лермонтова, и почему-то он совершенно иным стал в моих глазах — его поэзия, конечно, удивительно своеобразна! А Пушкин, Есенин! Какова должна быть сила воображения, наблюдательность и проникновенность у поэтов, так высокохудожественно и образно описавших природу, отношение к матери, Родине. Сколько теплых

и нежных слов они выразили в своих стихотворениях. Люди со сходной направленностью могут идти совершенно разными путями к достижению целей и, используя для этого свои, особенные приемы и Кто-то в своем творчестве использует символизм, т. е. некие придуманные слова, непонятные читателю, (В. Брюсов, К. Бальмонт).

Другие пользуются приемами акмеизма, т. е. реальным изображением действительности (А. Ахматова, Н. Гумилев). При чтении данных стихотворений не возникает вопросов о его содержании. В этом сила и тайна лирики.

Каждый человек, в силу его интеллекта и мировоззрения, интересуется творчеством, которое

ему близко по духу, разуму, кругозору.

Очевидно, что каждый из нас воспринимает поэзию по-своему. Не смотря на разное отношение людей к поэзии, она возрождает человека. Творчество поэтов для нас — святая святых, чью красоту мы сохраним на всю жизнь. Человек рождается для познания внешнего мира, законов его развития. Только от человека зависит, какой будет его жизнь — полной, интересной или пустой, однообразной.

Читайте также: