Тереслех чи хакла пуянлах сочинение

Обновлено: 04.07.2024

Урок т\с\: Ё\н\ тем=на в\рентмелли, ёых=нулл= пуплеве аталантармалли урок. Сапăрлăх тĕллевĕ:

  • ушкăнпа ĕçлеме, пĕр-пĕрин шухăшне, калаçăвне итлеме хăнăхтарасси;
  • тимлĕ пулма, сывлăха хаклама, упрама, пĕр-пĕрне хисеплеме вĕрентесси.
  • п\р-п\ринпе кил\штерсе \ёлеме х=н=хтарасси.

-ачасене кашни ёын харп=р х=й сывл=х\ш\н явапл= пулнине =ша хывма пул=шасси;

- ачасен пуш= в=х=тне ус=лл= й\ркелеме в\рентесси, сиенл\ й=ла-й\ркерен аякра т=ма хистесси;

- сывл=х чи хакл= мул пулнине в\ренекенсем патне илсе ёитересси.

-ачасене х=йсен шух=шне п\т\млетсе калама, =на хът\леме в\рентесси;

Технологисем: Сывл=ха упракан, перекетлекен технологи, критик=лла шух=шлав, проблем=лла технологи.

Урок мел\семпе меслеч\сем:

  • учитель сăмахĕ;
  • ыйту-хурав;
  • калаçу;
  • шырав;
  • тишкерÿ;
  • кластер, синквэйн тăвасси;
  • ваттисен сăмахĕсемпе ĕçлесси.
  • шухăша çирĕплетесси;
  • диалог йĕркелесси;
  • ыйтусене тĕрĕс ăнланса хуравласси.
  • п\т\млетъсем тума в\рентесси.

Словарь \ё\: кун й\рки, сыв= пурн=ё й\рки, сиенл\ й=ла-й\рке, хавшатать, ёир\плетет, п=х=нмалла, аташмалла мар

Кирл\ хат\рсем: проектор, PowerPoint программ=ра хат\рлен\ слайдсем, карточк=сем, экран

И м\н пуян, т=ван=м?

Сывл=х ёул памас=р =ёта каян?

( Митта Ваёлей\). (1,2 слайд)

  1. Класа й\ркелени. Притча итлени. Тем=на пал=ртни (3 слайд) .

Счастье или Здоровье?

Поспорили однажды Здоровье и Счастье о том, кто из них важнее. Счастье говорит:
— Я важнее!
— Почему?
— Без меня людям плохо. Они всегда ищут меня. Обо мне все только и говорят. Каждый хочет быть счастливым.
— Каждый также хочет быть здоровым.
— Про здоровье мало кто говорит, а вот про счастье все подряд.
— Ты считаешь, что здоровье не нужно людям?
— Счастье важнее! Без него человек не может. Смотри, вон идет мальчик. Давай у него спросим, что для него главнее — счастье или здоровье?
Они обратились к мальчику.
— Мальчик, что для тебя важнее — счастье или здоровье?
— Конечно же, счастье! – не задумываясь, ответил мальчик.
— Ты счастливый?
— О! Да, я счастливый!
— Вот видишь! — захлопало в ладоши Счастье и подпрыгнуло от радости. — Я же говорю, что счастье главнее.
— А скажи, мальчик, ты здоров? — задало следующий вопрос Здоровье.
— Да, я здоров!
— Везет тебе! — вмешалась в разговор проходившая мимо женщина. — Мне бы твоё здоровье, тогда и я была бы счастлива.

  1. Урока эпиграфран пуёлани. Эпиграфри каламан с=мах=н п\лтер\шне пал=ртни.

- дежурн=йсене с=мах парасси;

II. Ё\н\ тем=па паллаштарни.

Апла пулсан эпир п\р-п\рне сывл=х сунатп=р. Ш=пах сывл=х ёинчен пул\ те пир\н паянхи урокри калаёу.

1. Словарь \ё\. Хал\ вара паянхи урокра т=т=ш ус= курмалли, =са хывса х=вармалли с=махсене п=хса тухар ( Ман хыёё=н калаёё\, тетрадьсем ёине ёырса хураёё\, доска ум\нче 1 ача пус=м лартать).

  • Кун й\рки - режим дня
  • Сыв= пурн=ё й\рки – здоровый образ жизни
  • Сиенл\ й=ла-й\рке – вредные привычки
  • Хавшатать – расшатывает, ослабляет, подрывает
  • Ёир\плетет - укрепляет
  • Сиен кърет – приносит вред (4,5 слайд)

2 . С=лтавлани. -Ачасем, м\н-ши в=л сывл=х? Кашни ёын, паллах, х=йне май =нланать (ачасем х=йсен шух=ш\сене калаёё\, х\велл\ кластер т=ваёё\. Доска ум\нче 1 ача \ёлет). (6слайд).

-Сывл=хл= пуласси в=л пиртен ёеё килет-ши? М\нле факторсем пир\н сывл=х ёине вит\м къреёё\-ши? (Ачасен хурав\сем).

Ёир\п сывл=хл= пуласси т\рл\ с=лтавран килет: экологирен, медицина шай\ епле пулнинчен, сиенл\ й=ла-й\ркепе ирт\хнинчен( эрех-с=ра, пирус, наркотиксем), й=хран й=ха куёакан чирсенчен. Учен=йсен шуч\пе, ёынсен сывл=х\ 50% ях=н в\сем х=йсен пурн=ёне епле й\ркеленинчен килет.М\н тумалла-ши пир\н сывл=хл= пулас тесен?

Ачасем х=йсен шух=ш\сене калаёё\:

- спортпа тусл= пулмалла(ирхине зарядка тумалла. Ытларах хускалмалла. Спорт секций\сене ёъремелле)

-ытларах уё= сывл=шра пулмалла

- шывпа тусл= пулмалла.

- Кунс=р пуёне тата кун й\ркине п=х=нни те пит\ кирл\: ирхине в=х=тра т=рас пулать, каёхине в=х=тра выртас пулать, апата в=х=тра тата виёелл\ ёиес пулать.Сыв= пурн=ё й\ркине тытса пырас пулать, сиенл\ й=ла-й\ркепе аташмалла мар. ( 7 слайд)

Чи =сл= ёынсем те кун й\ркине п=х=нн=, унтан п=р=нман. В=л \ёе т\р\с й\ркелеме те, в=х=тра канма та пул=шать.Кун й\ркине п=х=нман ёынна яланах в=х=т ёитмест, чир-ч\р асаплантарать.

А.С.Пушкин был крепкого телосложения, мускулистый, гибкий, благодаря ежедневной гимнастике. Л.Н.Толстой прожил долгую жизнь благодаря физическим упражнениям. Он увлекался ездой на велосипеде, на лошади. В 82 года он за день совершал верхом дальние прогулки. Н.Терентьев –чăвашсен паллă драматургĕ, мĕн виличчченех тенĕ пекех кунсерен 10 км = уран чупнă. (8 слайд).

(Палл= ёынсем сывл=ха упрассиш\н т=р=шнине пал=ртсса х=вармалла,в\сенчен т\сл\х илмеллине каламалла)

-Ачасем, эсир х=в=р кун й\ркине п=х=нат=р-и ? (1-2 ача х=йсен кун й\ркий\ ёинчен каласа параёё\).(Ыйту с=мах\сем памалла !)

Т\сл\хрен: Сывл=хл= пулас тесе эс\ м\н т=ват=н?

5. Кану саманч\ (9 слайд ) (кунта кетчуп,сосиски, кока-кола с=махсемпе м\нш\н ус= курнине пал=ртмалла)

- Сир\н задача: ёак ъкерч\ксем т=р=х с\нъсем(советы) хат\рлемелле, ушк=нпа \ёлетп\р, п\ри вара проект \ёне ертсе пырать.

- Ёак с\нъсен гербне т=вас пулать. Эсир х=в=р герба пан= хут ёине ъкерсе парат=р, палаштарат=р.

Ш=л тухт=р\сен с\н\в\сем: ш=лсем сыв= пулчч=р тесен в\сене кунне 2 хутчен, ирхине тата каёхине, тасатмалла; пахча ёим\ё , улма-ёырла ёимелле, тухт=рсем патне ёъремелле. (9 слайд)

Куё тухт=р\сен с\н\в\сем: т\тт\мре вулама, выртса вулама, транспорт ёинче вулама юрамасть; куёсене валли ятарл= зарядка тумалла, компьютер ум\нче сахалрах лармалла; ытларах с\т, курага, т=п=рч= ёимелле.

Терапевтсен с\н\в\сем: ытларах уё= сывл=шра ёъремелле, витаминл= апат - пахча ёим\ё, улма-ёырла ёимелле, кунне виё\ хутчен в\ри апат ёимелле. (9 слайд)

7. Ваттисен с=мах\семпе \ёлесси ( Халĕ вара конвертри ваттисен сăмахĕсене пăхар , п=траш=нса кайн= с=махсене вулаёё\, тетрадьсем ёине ёырса хураёё\, выр=с эквиваленч\сене тупаёё\).Ытлашши ваттисен с=махне тупаёё\. 7 конверт (10 слайд)

  • Сывлăхран хакли ним те = ук. - Здоровье всего дороже.
  • Сывлăх пулсан ук = а пулать. - Здоров буду и денег добуду.
  • Сывлăх – = ын телейĕ. Здоровье – счастье человека.
  • Ĕç пурн ăç илем ĕ .
  • Сывлăха ук = алла илеймĕн. Здоровья не купишь.
  • Сывлăх пуянлăхран хаклăрах. Здоровье дороже богатства.
  • Сывлăха ачаран упра. Береги платье снова, здоровье смолоду.
  • Чирлеме = ăмăл, сывалма йывăр. Заболеть легко, вылечится - трудно.

- Ачасем, сывл=х ёинчен калаён= чух сыв= к\летке, ът пирки ёеё калаёни ёител\кс\р пул\. Сывл=хш=н таса чунл= пулни те пит\ кирл\.

Мĕн вăл синквейн? Синквейн – пилĕк йĕркеллĕ сăвă, анчах унта эпир рифмăсемпе, ритма усă курмастпăр, шухăша кашни йĕркере тĕрлĕ пуплев пайĕпе палăртатпăр.

Пĕрремĕш йĕрке – япала ятĕнчен пулнă пĕр сăмах, тема. Мĕн çинчен калаçрăмăр эпир паян? (Сывлăх)

Иккĕмĕш йĕрке – икĕ паллă ячĕ. Сывлăх мĕнле пулмалла? Мĕнле вăл пирĕншĕн? (Çирĕп, хаклă)

Виççĕмĕш йĕрке – виçĕ глагол. Сывлăх пирĕн пурнăçра мĕнле вырăн йышăннине мĕнле глаголсемпе палăртатпăр? Сывлăх мĕн тăвать? (Пулăшать, çирĕплетет, аталантарать)

Тăваттăмĕш йĕрке – тăватă сăмахран тăракан каларăш, ваттисен сăмахĕ. Маларах каланисене шута илсе мĕнле ваттисен сăмахĕпе усă курма пулать? (Сывлăхран хакли нимĕн те çук)

Пиллĕкмĕш йĕрке - япала ятĕнчен пулнă пĕр сăмах, вăл пĕрремĕш сăмахĕпе çыхăнать, пĕтĕмлетÿ пĕлтерĕшлĕ. Сывлăх хăй мĕн вăл пирĕншĕн? (Мул, пуянлăх)

- Синквейн тума пуёличчен 1 ача доска умнее тухать.

- Ку кам? М\н ятл=- ыйтат=п эп\.

- Вася (ача яч\) м\нле?(ёълл\, хитре).

-В=л м\н т=вать?(чупать,сикет, вылять)

- Ёълл\, хитре Вася чупать,сикет, вылять.

Пулăшать, çирĕплетет, аталантарать

Сывлăхран хакли нимĕн те çук

Мул (пуянлăх) (12 слайд)

Хал\ вара,ачасем, урока п\т\млетн\ май эпир сир\нпе сывл=хл= ёынн=н портретне туса п=х=п=р. Экран ёинче Олимп чемпионкин с=нарне курат=р. Сир\н пан= с=махсемпе ус= курса ун ёинчен текст й\ркелемелле. (13 слайд)

Олимпиада Иванова спортпа тусл ă .

В ă л кун й ĕ ркине п ă х ă нать.

Сиенл ĕ й ă ла-й ĕ ркепе аташмасть.

Сыв ă пурн ă ç й ĕ ркине тытса пырать.

В ă л таса чунл ă , хитре.

_Ачасем, сире Олимпиада Иванова сыв= пурн=ё й\ркине тытса пыни кил\шет-?. Апла пулсан пир\н те унтан т\сл\х илмелли нумай.. Кашни ёынн=н х=й сывл=х\ш\н т=р=шмалла, =на ачаран упрама в\ренмелле. Сывл=х пулсан пурте пулать.

Сывл=хл= ёын ёеё пурн=ёра х=й выр=нне тупма, \ёре пыс=к ёит\нъсем тума пултарать. Сывл=хл= ёын телейл\ тата пуян. (Урок эпиграф\ патне тавр=нни).

И м\н пуян, т=ван=м?

Сывл=х ёул памас=р =ёта каян?

Эп те пуян,т=ван=м.

Пуё=м=рта сывл=х пур паян.

1. Урокра эпĕ активлă/ пассивлă пултăм.

2. Хамăн урокри ĕçпе эп кăмăллă/ кăмăлсăр.

3.Манш ă н урок в ă р ă м пулч ĕ/ х ă в ă рт иртр ĕ .

4.Урокра эп ывăнтăм/ ывăнмарăм.

5.Урокра ман кăмăл çĕкленчĕ/ пусăрăнчĕ (хуçăлчĕ).

6. Урокри материал ăнланмалла/ ăнланмалла мар/ усăллă/ усăсăр, кăсăклă/ кăсăклă мар.

Нажмите, чтобы узнать подробности

Урок тĕсĕ: хайлав текстне тишкермелли хутăш урок.

Сапăрлăх тĕллевĕ: Пурнӑҫра тӗрӗслӗх ҫулӗпе ҫеҫ утма вӗрентесси. Ултавп тӗрӗслӗхе уйӑрма вӗрентесси.

Пĕлӳ тĕллевĕ: хайлав темипе тĕп шухăшне палăртма вĕрентесси, сӑнарсен характеристикине тума вӗрентесси.

Аталантару тĕллевĕ: ҫыннăн тата сăнарăн ырă тата япăх енĕсене курма, ыррине йышăнса, усаллине сивлеме хăнăхтарасси; хайлаври ĕҫ-пулăма паянхи пурнăҫпа ҫыхăнтарса пурнăҫа ăнланма вĕрентесси.

Урок мелĕсемпе меслечĕсем: учитель сăмахĕ; тишкерӳллĕ вулав; илемлĕ сăмах ҫаврăнăшĕсен синонимĕсене тупса палăртни; тĕп сăнарсене хак пани. Пуплеве аталантарасси: илемлĕ вуласси, текст хыҫҫăнхи ыйтусене хуравласси; ачасемпе хайлавăн тĕп шухăшĕ пирки калаҫасси; ваттисен сăмахĕсемпе ĕҫлесси.

Словарь ĕҫĕ: юпа пек хытса тӑр, кукӑр пӑшалсем, услап, путсӗр, манто, аферист.

Кирлĕ хатĕрсем: презентации

1 Урок пуҫламăшĕнче И. Я. Яковлевӑн халалӗнчен:

Килěшсе ěçленě ěç пысăк усăллă – çакна пěлсе тăрăр, ун пек ěçе юратăр. Чăн пěчěккě ěçе те пит пикенсе, юратса ěçлěр. Пурнăçра курма тÿрě килнě йывăрлăхшăн ан кулянăр. Юратса тусан, чи пěчěкçě ěçе те чаплăлантарса яма, усă паракан тума пулать; ÿркенсе ытахальтен анчах ěçлесен, чăн пысăк ěç те пăрахăçа тухать, хисепрен каять. Лăпкă чунпа килěшсе ěçленě пур ĕç те телейлě пулать, ăнса малалла пырать. Кукăр çулпа çÿресрен, ултавпа тăвас ěçрен хăраса тăрăр: тÿрěлěхсěр, тӗрӗслӗхсӗр курнă усă, ултавпа тупнă телей – тěреклě мар, вăл вăраха пымасть.

- Паян урокра мӗн ҫинчен калаҫӑпӑр?

2. Урок темине палăртатпăр. Тĕллевĕсене калатпăр. Урок эпиграфне вулатпăр, ăнлантаратпăр.

Драмӑри ырӑ тата сивлек сӑнарсене ушкӑнласа тухӑр.

Драма ятне ӑнлантарӑр. Ӑна мӗнле сӑнар ячӗпе ҫыхӑнтарма пулать?

Карповсен кил-йышӗнче мӗншӗн хирӗҫӳ сиксе тухнӑ?

Анна мӗншӗн ҫине тӑрса кӗрешет? Текстран тӗслӗх тупса ӗнентерӗр.

Ашшӗ Аннӑна мӗншӗн килӗнчен хӑваласа кӑларса ярать?

Драмӑра кам кампа хирӗҫет? Конфликт йӗрне тупса палӑртӑр.

Кӗрешӳре пӗччен питӗ йывӑр. Кам Аннӑна пысӑк пулӑшу парать, хуҫӑлса ӳкме памасть.

Кӗрешӳре ҫухатусӑр пулмасть. Кама ҫухатать Анна?

Анна умӗнче икӗ ҫул: 1. Ултавлӑ ырлӑх ҫулӗ, 2. Асаплӑ, хурлӑхлӑ тӗрӗслӗх ҫулӗ. Хӑш ҫулне суйласа илесси хӑйӗнчен кӑна килет. Анна хӑш ҫула суйласа илет?

5. Кластерсемпе ӗҫлесси.

6. Ваттисен сӑмахӗсемпе ӗҫлесси. Ваттисен сӑмахӗсене пӗрлештеретпӗр, ӑнлантаратпӑр. Хӑйсен ваттисен сӑмахӗсене итлетпӗр.

9. Синквейн ҫырни.

1. Тӗрӗсмарлӑхпа кӗрешекен сӑнар кам?

2. Суя ҫулӗпе утакан сӑнар кам?

3. Пухура мӗн пулса иртнине кам каласа парать?

6. Шӑнса кӳтнӗ Аннӑна кам хӑйсем патне илсе кӗрсе ӑшӑтать?

Нажмите, чтобы узнать подробности

 Чир ĕ ум ĕ нче х ǎ йсем х ǎ ранине к ǎ тартма çç ĕ . Ун пек чухне чир ум ĕ нче икк ĕ н т ǎ ра çç ĕ : тухт ǎ р тата чирлекен ĕ . П ĕ ччене икк ĕ н çĕ нтерме ç ǎ м ǎ лтарах.

Чир ĕ ум ĕ нче х ǎ йсем х ǎ ранине к ǎ тартма çç ĕ . Ун пек чухне чир ум ĕ нче икк ĕ н т ǎ ра çç ĕ : тухт ǎ р тата чирлекен ĕ . П ĕ ччене икк ĕ н çĕ нтерме ç ǎ м ǎ лтарах.

 П ĕ терт ĕ м – ç ке сана, п ĕ терт ĕ м, ачам! Хам ÿ с ĕ рри п ĕ терч ĕ ! М ĕ нш ĕ н ĕç р ĕ м – ши?

П ĕ терт ĕ м – ç ке сана, п ĕ терт ĕ м, ачам! Хам ÿ с ĕ рри п ĕ терч ĕ ! М ĕ нш ĕ н ĕç р ĕ м – ши?

 П ĕ рмаях х ǎ й ǎ ш ĕ нче ĕ ç ес марчч ĕ , сыпса та п ǎ хас марчч ĕ тесе шух ǎ шласа лараканскер, хал ĕ х ǎ й шух ǎ шне ул ǎ штарч ĕ .

П ĕ рмаях х ǎ й ǎ ш ĕ нче ĕ ç ес марчч ĕ , сыпса та п ǎ хас марчч ĕ тесе шух ǎ шласа лараканскер, хал ĕ х ǎ й шух ǎ шне ул ǎ штарч ĕ .

 Ук ç ана та чухлама кирл ĕ , ху чунна тата ытларах чухламалла. Ук ç а выр ǎ нне ук ç а та пулать, ç ын выр ǎ нне ç ын пулмасть. Ç ынш ǎ н сывл ǎ хран хакл ǎ япала ç ук.

Ук ç ана та чухлама кирл ĕ , ху чунна тата ытларах чухламалла. Ук ç а выр ǎ нне ук ç а та пулать, ç ын выр ǎ нне ç ын пулмасть. Ç ынш ǎ н сывл ǎ хран хакл ǎ япала ç ук.

пил ĕ к х ĕ р ĕ

Ваттисен с ǎ мах ĕ сем Сывл ǎ х пурл ǎ хран хакл ǎ Сывл ǎ ха сут ǎ н илме ç ук Сывл ǎ хран хакли ним те ç ук Мул чуна тип ĕ тет Тусл ǎ х ç ынна ç унат хушать

Ваттисен с ǎ мах ĕ сем

Статистика к ǎ тарт ǎ в ĕ сем Паян Ра çç ейре 2 миллион х ĕ рар ǎ м – ĕ ç к ĕ ç 10 ар ç ынран 9-ш ĕ ар ǎ м ĕ ĕç нине п ĕ лсен уйр ǎ лать Тухт ǎ рсем 4 ç ул ĕ ç екен х ĕ рар ǎ м ǎ н ǎ с –т ǎ н енчен сыв ǎ ача ç уралаймасть Кашни кун Ра çç ейпе 40 пин ç ын вилет Вил ĕ м с ǎ лтав ĕ сем: алкоголь, ч ĕ репе ç ых ǎ нн ǎ чирсем Эрех ĕ ç е кен ачан пу ç мими шух ǎ шлама п ǎ рахать Ч ĕ ре, п ĕ вер тата ытти органсем чирлеме пу ç ла ççĕ Ачан пуласл ǎ х ĕ п ĕ тет

Статистика к ǎ тарт ǎ в ĕ сем

Сывл ǎ ха сыхла (кроссворд)

1 ?Юхать-юхать_юхса п.теймест: чупать-чупать_чупса =итеймест?

2?Кёвак арча у=ёлч.: ылтён =ёмха курёнч.?

3?Сим.с к.пелл.: пур=ён пи=ихилл.: ан =ап: ан =ап_аттене калап?

4?Урлё-пирл. к.пелл.: хура сёран атёллё?

К ǎ м ǎ л -туй ǎ м ĕ

М ĕ н кил ĕ шр ĕ

И?Я?Яковлевён халал.?


Очень хорошо, если вы в сочинение какой-нибудь 成语 вставите. Надо просто выучиться писать несколько, и на экзамене любым путём попытаться всобачить этой 成语 в сочинение.
В сочинении надо соблюдать абзацный отступ (одна клетка, по-моему), каждый знак препинания надо писать в отдельной клетке. Исключение - только если строка закончилась, то знак препинания прямо рядом с иероглифом.
А вообще тренируйтесь писать, давайте 中国人на проверку, и всё получится

Боже мой, придется самолично писать - это же так трудно! Ну да, мышкой клацать конечно, всяко легче - тут тебе и компьютер иероглиф подскажет, и напишет его за тебя.
А если друг не научен распределять правильно время и ему никто не говорил ,что время на экзамене строго ограничено - то это его проблемы, а не экзамена.


2015.03.20 Snowblind Боже мой, придется самолично писать - это же так трудно! Ну да, мышкой клацать конечно, всяко легче - тут тебе и компьютер иероглиф подскажет, и напишет его за тебя.
А если друг не научен распределять правильно время и ему никто не говорил ,что время на экзамене строго ограничено - то это его проблемы, а не экзамена.

для геройств не обязательно,повторяю,500 юаней и время на ветер выбрасывать,так как можно себя проверить самому,дома,в любой момент при желании устроить себе письменный экзамен.Сдав любого вида экзамен ,в последствии,дело личной совести каждого на 1й зимней сессии или же на рабочем месте этот экзамен оправдывать.

Это раньше 500 юаней было фигнёй 2500 рублей,сейчас же это все 5 000.Притом, универу и сетрификату выданному совершенно не важно какого вида вы экзамен сдавали : письменный или компьютерный. сертификат один. а именно компьютерный тест выигрывает в том плане,что он удобней(нет никаких бумажек) с ним больше времени(не нужно тратить время на вырисовку иероглифов) и с ним больше шансов сдать,если не очень добросовестно готовились(не нужно знать каждую маленькую черточку,которая может стать ошибкой при письменном)
Но расчитывать на многое тоже не стоит. экзамен не дураками делался,все всё понимают,то есть если вы не знаете иероглифы на 5й уровень достаточно,то вас даже компьютер не спасёт.


2015.03.20 Pwses а именно компьютерный тест выигрывает в том плане,что он удобней(нет никаких бумажек) с ним больше времени(не нужно тратить время на вырисовку иероглифов) и с ним больше шансов сдать,если не очень добросовестно готовились(не нужно знать каждую маленькую черточку,которая может стать ошибкой при письменном)

Дело скорее не в удобстве, а в целях. Если сертификат нужен для вида, чтобы сказать что он у вас есть, то да - однозначно компьютерный тест ("я же говорю, значит и напечатать смогу, а компьютер сам иероглифы подберет" (с) ). А если для объективной проверки своих знаний, то все-таки лучше сдавать письменный.

Про "маленькую черточку", Вы думаете что если пропустить "маленькую черточку", будет ошибка только лишь в написании? А как же быть со смыслом?

И маленькое исправление, иероглифы мы все-таки пишем, а не рисуем.

"А если для объективной проверки своих знаний, то все-таки лучше сдавать письменный. "

При общении с китайцами неоднократно случалось так,что они,прежде чем написать иероглиф,смотрят на телефоне,как он пишется.
Причем это не какие-нибудь крестьяне,а люди,закончившие университеты.
А иероглифы из тех,которые иностранные студенты учат в первые полгода.
Да что там говорить - китайские учителя с большим стажем,которые нас учат - и те,хоть раз в полмесяца,но заглянут в книгу,прежде чем написать иероглиф на доске.
Просто есть у иероглифов такое свойство - долго учатся и быстро забываются


2015.03.20 lichka А если для объективной проверки своих знаний, то все-таки лучше сдавать письменный.
Про "маленькую черточку", Вы думаете что если пропустить "маленькую черточку", будет ошибка только лишь в написании? А как же быть со смыслом?
И маленькое исправление, иероглифы мы все-таки пишем, а не рисуем.


Не поняли о чем я. как раз сертификат и нужен НЕ для обьективной проверки знаний,а чтобы его где-то всунуть (универу,или работодателю) и в таком случае не важно какой вариант сдавал
Обьективно себя проверить можно до экзамена,у себя дома,если идете на экзамен с мыслью *хоть бы сдать* - это не подготовился,значит,не обязательно обьективировать себя за 5 000 рублей(реально оцените свои возможности дома,устроив самоэкзамен и самосуд,а эти 5 000 отдайте 1му голодному встречному,если у вас денег куры не клюют)
результат целый месяц ждать,а забирать вообще только через 45 дней.(а если еще и по почте ждать,то еще 10 дней плюсуйте)вот и получается,что обьективизм слепогероический ни к чему,что лучше сдавать на компе,если сроки поджимают - больше вероятности успеха.
Маленькая черточка пропущенная это ошибка в экзамене. мы ж про экзамен.
Иероглифы все же не корявые буквы,которые можно как хочешь винтануть,у иероглифов целый рисунок получается,особенно если знаешь старого образца,так там вообще цветы по ставнению с травой,которая сейчас орудуется изучающими.И они,как правило(как правило(!) подчеркиваю. видел пару из сотен и сотен (девушку из России и парня с Украины),которые действительно пишут здоровски),но как правило,пишут их как слепые курицы,придумывая всяческую отсебятину(загогулю -ка я эту черточку левым махом). Всегда абсолютно можно понять,что иностранец писал,даже если заканчивал курсы каллиграфии.(а технику быстрого письма,например, вообще ни один иностранец освоить не сможет и всецело понять,я думаю)

По теме: Возможно у ТС остались сочинения с учебных времен. Нам в свое время пригодились заготовки из учебной программы, + более менее устоявшиеся в речи фразы. И придерживайтесь регламента - по времени и объему.


2015.03.20 Pwses Не поняли о чем я. как раз сертификат и нужен НЕ для обьективной проверки знаний,а чтобы его где-то всунуть (универу,или работодателю) и в таком случае не важно какой вариант сдавал.

Вы не внимательны) Я писала о том что если для "галочки", то компьютерный отличный вариант)

А по поводу объективности, не соглашусь с Вами (снова). Не считаю что самопроверка дома, как минимум в комфортных условиях, может считаться таковой. Более правильным будет если оценивать все-таки будет посторонний человек (желательно специалист), не имеющий никакого отношения к тестируемому, и уж точно не сам тестируемый, и проводить оценку в условиях близким к экзаменам.

Smile

Возможно сейчас снова прозвучит напоминание о плате за экзамен (пытаюсь предугадать ), но если человеку нужен сертификат "чтобы его где-то всунуть" (с), не думаю что 500 юаней это большая сумма как вложение в будущую работу/учебу.


2015.03.19 Snowblind Поэтому стоит выбирать письменный экзамен. Проще во всех смыслах. А комп - штука ненадёжная, да и вернуться в случае чего нельзя вообще.


Конечно. Считают не 词, а 字.


Чтоо?)) На компе проще в разы сдавать объективно. Во-первых, не надо помнить написание иероглифов, вводя их пиньинем и вспоминая нужный; во-вторых, клацать мышкой так и так удобнее и быстрее, чем закрашивать карандашом; в-третьих, есть индивидуальные наушники с возможностью регулировать громкость, что удобнее для аудирования.


2015.03.18 Nervniy_08 Есть 4ый уровень, 5ый ещё в глаза не видел. Помогите с сочинением - какой объём, как задание звучит вообще, покидайте шаблонов, хитрости там всякие расскажите. Спасибо!

Необходимо написать два сочинения, объём каждого сочинения плюс минус 80 иероглифов(кажется знаки препинания тоже считаются). В первом сочинении нужно использовать 5 слов данных в задании. Второе сочинение нужно написать по картинке. Картинки и слова в заданиях двух сочинении будут в основном браться из десяти категории 天气 , 动物和植物,环境保护,身体健康,人际关系,节日,娱乐/休闲运动,工作,旅游,学习。Предлагаю на каждую категорию подготовить по несколько базовых сочинении, чтоб на экзамене можно было примерно подставить слова в эти сочинении или подогнать под картинку. Начинать сочинение по картинке можно примерно так 1。从这幅图,我们可以看到。。。 2。这幅图告诉我们。。。 3。通过这幅图,我们可以知道。。 。 Все предложения в сочинении должны быть между собой связаны, писать лучше простыми не сложными предложениями, меньше шансов допустить ошибку. И конешно я думаю лучше сдавать на компьютере, помню писал сочинение письменно были моменты когда знал пиньинь но не знал как пишется иероглифов, что очень сильно отразилось на моём сочинении.

Читайте также: