Сочинение на тему ана севгиси

Обновлено: 30.06.2024

Собрала для вас похожие темы сочинений, посмотрите, почитайте:

Сочинение на тему: Мой Есенин

Сергей Есенин — яркая и выдающаяся личность. Как и его стихи. Они очень выразительны и красноречивы. Стихи Есенина любят многие. Для многих они остались и служат примером для подражания.

Есенин посвятил свои стихи природе, любви и родине. Его патриотические линии дышат любовью к своей стране и своему народу. В ранней, дореволюционной, эпохе они полны надежды на лучшее будущее. В более поздний период они полны неудовлетворенности установленным порядком, разочарования и отчаяния. Но несмотря ни на что, поэт любит свою страну. Он любит это во всех отношениях.

Строки, посвященные его родине, прекрасны. Он ни на что не променял бы его, и даже в отлучке от него это проявляется в стихах тоски. В одном из своих стихотворений Есенин пишет, что даже если бы ему предложили жить в раю, он бы отказался, предпочтя свою родину.

Любовная поэзия Сергея Есенина яркая и впечатляющая. Каждая из его страстей или расставаний и разочарований нашла выражение в строках поэзии. И каждое из этих чувств — по своему уникально.

В своих более поздних стихах Есенин все чаще обращался к философским темам. Но они представлены довольно просто, без преувеличенных метафор. Все эти вопросы и мысли, которые волнуют многих, но не всех людей, поэт передает через простые ситуации. И эти размышления все больше и больше наполняются трагедией.

Чувства, которые рвут душу поэта, разочарованные во многих вещах, довольно глубоки. В стихах, в которых он рассказывает о том, как его душа жаждет небес, Есенин передает всю свою печаль. Однако, в других строках разочарование в любви прокрадывается сквозь пальцы. Другое чувство поэт объясняет тем, что на земле он любил одного с другими, а сама жизнь была его с другими.

Все стихи Есенина: и полные отчаяния и печали, и бесконечной любви к родной земле и своему народу — все они бессмертные творения истинного гения. И он до сих пор остается любимым поэтом многих. Многие из его творений стали песнями. И они по праву это заслужили. В конце концов, стихи Есенина поистине прекрасны и мелодичны.

Помощь студентам в учёбе
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal
lfirmal

Образовательный сайт для студентов и школьников

© Фирмаль Людмила Анатольевна — официальный сайт преподавателя математического факультета Дальневосточного государственного физико-технического института

  • Для учеников 1-11 классов и дошкольников
  • Бесплатные сертификаты учителям и участникам

Биринджи къысым

Ахыр сонъу бир гедже Умер дженктен къайта. Языджы окъуйыджыны Зейнеп тизенинъ аятында гузель вакъиалар оладжагъына азырлай, психологик тасвир усулынен файдаланып, бу вазиетни бойле тарифлей: «Бу гедже Зейнеп тизе юкълап оламады. Турды. Ачыкъ пенджереге бакъты. Тышта ай орталыкъны куньдюз киби ярыкълата. Кокте булут корюнмей…Айнен йылдызлар, эки йылдан берли ич кульмеген, юреги эр даим тырналып, агъырлашып, эзилип, хорланып, аджып ве къанап яшагъан Зейнеп тизени аджыгъандай ве онъа севинчли бир хабер айтаджакътай корюнелер…

Огълунынъ сымасы, сеси ве къокъусы анасына бир тюш киби корюне. Умернинъ омрю де акъикъатен ойле ола. Чюнки дженкнинъ чокъ мешакъатлы ёлларындан кечкен Умер, эвине сагъ къайтса да, чокъкъа бармайып, тиф хасталыгъына огърап оле.

Дж. Дагъджы аман-аман эписи романларындаки адиселер балалыкъ ве генчлик куньлерини кечирдиги анасынынъ, бабасынынъ мезары булунгъан, хатыраларынынъ дженнети олгъан Кырымда олып кече. Кене романларнынъ джемиси, истер кенди башындан кечсин, истер башкъаларына багъышлангъан олсун – хатыралары эсасындадыр. Романларнынъ вакъиалары даима биринджи шахыстан икяе этиле.

Асылында, ана ве бала арасында пек сыкъ багъ бар. Эки джан бирге багъланмасы Юдже Аллахтандыр. Ана юреги чокъ шейлер дуя. Ана юреги – бу тылсымлы бир мелектир.

Джингиз Дагъджы озь анасыны, балалыгъыны, ватаныны буюк севгинен хатырлай, олар онынъ юрегинде буюк бир ер алмакъталар. Ана, ватан, Къызылташ иле багълы хатыралар онынъ байлыгъыдыр ве эр бир инсан ичюн олгъаны киби, Джингиз Дагъджынынъ анасы да энъ азиз кишидир.

Селиме аптенинъ огълу эвге сагъ-селямет къайтып кельди, бу эльбетте ананынъ бахты, амма бир къатлы бинадаки огъланларнынъ аналары не дуя, аджеба. Олар мына-мына оськен, етишкен ве эндиден кенди аятларыны къурмагъа башлайджакъ озь балаларыны насыл джояджакълар. Шу ана-баба бу дюньяда насыл яшайджакъ, энди не япаджакъ, куньлерини насыл девам этеджек экенлер? Алла бойле аллардан сакъласын, ич бир ананынъ башына бойле фаджиа кетирмесин.

Экинджи къысым

Нажмите, чтобы узнать подробности

Урок составлен на крымскотатарском языке для 4-5 классов, обучающихся на родном языке.Цели урока: раскрыть образ матери в произведениях крымскотатарских писателей,обобщить роль матери в жизни каждого человека,прививать любовь и уважение к каждой матери.Урок построен в соответствии стребованиями.

Нутукъ инкишаф дерси


Мевзу: Инсаннынъ аятында ананынъ эмиети.

Макъсат: Ана образыны ачыкъламакъ, адамнынъ аятында ананынъ эмиетини къайд этмек, ана-бабаларгъа урьмет ве севги ашламакъ. Ана тили дерслерине меракъ ашламакъ.

Дерс донатмасы: Эпиграф, аталар сезлери, шиир.

Дерс кетишаты

I. Тешкилий къысым. Невбетчининъ рапорты.

Джанымдан азизим, козюмде нурум,

Эр шейден къыйметли, севимли ана!

Бахтым, къуванчым, къальбимде сырым,

Гуль багъым, баарим, севимли ана!

- Бу дертлик кимге багъышлангъан? (анагъа)

Бугунь, балалар, биз дерсимизде дюньяда энъ азиз, энъ къыйметли, энъ мукъаддес адамгъа багъышлайджамыз – озь аналарымызгъа.

Ана сезю сизде насыл ассоциациялар догъура? Ана насыл?

азиз дост дюньягъа кетире

мераметли севе, тербиелей

къыйметли АНА вазифелери огрете, осьтире

севимли юва, пишире

назик дюльбер ашата, кийиндире

Оджа: Машалла, балалар! Бу сезлер бизге дерс девамында ярдым этеджеклер.

III. Янъы мевзу устюнде чалышув.

Оджа: Балалар, бугунь биз эки группа тешкиль этип чалышаджамыз. Эр бир группанынъ ичинде бир рессам, бир корреспондент олмакъ керек. Къалгъанлары шиир устюнде чалышаджакъ.

Рессам: озь группасында ана образынынъ ресимини ярата ве къорчалай.

Корреспондент: Интервью алмакъ ичюн, талебелернинъ фикир юрютивлери эсасында суаллер тизе ве дерснинъ сонъунда интервью ала.

1. Вазифе: лугъат ишини беджермек.

Саарь – сабанынъ эрте вакъыты

Гондже – ачмагъа азырлангъан чечек

Къоджаман – пек балабан, кучьлю

2. Вазифе: Шаир анасына севгисини, урьметини косьтермек ичюн насыл сезлернен къуллана? (азизим, нурум, бахтым, сырым, баарим, саарим, севимли аннам)

3. Ана шиирде ненен къыяслана? (баарьнен, гульбагъчанен, сабанынъ энъ эрте вакъытынен, гонъдженен, бахт ве къуванчнен, къальбининъ сырынен)

4. Ифадели окъунъыз.

5. Ана сезюнен башлангъан насыл аталар сезюни билесинъиз?

Ана киби яр олмаз, Ватан киби ер олмаз!

Ана юртынъ – алтын бешик!

Ана ичюн бала балдан да татлыдыр!

Ана – юртнынъ тереги!

Ана-бабасыны хорлагъан, озю де хорланыр!

6. Вазифе: ана акъкъында насыл эсерлер, шиирлер, йырлар билесинъиз?

Рессамлар озь ишини къорчалайлар.

Корреспондентлер интервью алалар.

Суаль: Языджылар озь аналарына эсерлер, шиирлер багъышладылар, рессамлар озь аналарына ресимлер багъышладылар.

Сизлер, талебе олып, озь ананъызгъа не багъышлар эдинъиз?

IV. Дерснинъ нетиджеси.

Ер юзюнде энъ татлы сёз - ана сёзю. Инсан биринджи олып ана сёзюни айта. Бу сёз дюньяда эр бир халкънынъ тилинде сайгъы ве урьметнен айтыла.

Энъ назик, энъ чебер эллер - ананынъ эллери. Бу эллер эр шей япа билелер. Энъ догъру ве элял юрек - ананынъ юреги. Онда ич бир вакъыт севги сёнмей.

Сен беш я да элли яшында олсанъ да, санъа даима ананънынъ севгиси, козьлери керек оладжакъ.

Сен ананъны не къадар пек сайып севсенъ, сенинъ омюринъ о къадар къуванчлы ве бахтлы олур.

Эвге вазифе: Анагъа багъышлап, хайырлав азырламакъ, открытка шеклинде тюслендирмек.

Вы можете изучить и скачать доклад-презентацию на тему Эскендер Фазылнынъ омюр ёлу ве иджадий фаалиети. Презентация на заданную тему содержит 10 слайдов. Для просмотра воспользуйтесь проигрывателем, если материал оказался полезным для Вас - поделитесь им с друзьями с помощью социальных кнопок и добавьте наш сайт презентаций в закладки!

500
500
500
500
500
500
500
500
500
500

Эскендер Фазыл, белли къырымтатар шаир, публицист ве джемаат эрбабы, декабрьнинъ 6 куню 1934 сенеси Къырымда Багъчасарай районынъ Тавбадракъ коюнде дюньягъа кельди. Эскендер Фазыл, белли къырымтатар шаир, публицист ве джемаат эрбабы, декабрьнинъ 6 куню 1934 сенеси Къырымда Багъчасарай районынъ Тавбадракъ коюнде дюньягъа кельди.

Эскендер къорантасында учюнджи эвлят эди. Бабасы - Фазыл Умер огълы мал эким эди, анасы -Азизе Эя къызы. Татасынъ ады Беян. Эскендер къорантасында учюнджи эвлят эди. Бабасы - Фазыл Умер огълы мал эким эди, анасы -Азизе Эя къызы. Татасынъ ады Беян.

Орта мектепни битирип 1955 сенесинде Эскендер Ташкент девлет педагогика институтына рус тили ве эдебият болюгине кире. Орта мектепни битирип 1955 сенесинде Эскендер Ташкент девлет педагогика институтына рус тили ве эдебият болюгине кире. 1960 сенеде битире ве 30 йыл сонъ Озьбекистанда оджалыкъ япа эди.

Онынъ эсерлер гъам, Ватан севги, ана севги, агъыр омюр акъкъында айталар. Онынъ эсерлер гъам, Ватан севги, ана севги, агъыр омюр акъкъында айталар. Муэллиф Ватан ичюн олюм джезасына кетмеге ола билир.

2003 сенеде Эскендер Фазыл джан бере ве оны Акъмесджитте дефн этелер. 2003 сенеде Эскендер Фазыл джан бере ве оны Акъмесджитте дефн этелер.

Сочинение (эссе) о себе: как написать, примеры для студента

Больше советов по подготовке учебных работ вы найдёте в нашем телеграм-канале. А во втором канале мы собрали актуальные акции и выгодные предложения.

Эссе-рассказ о себе: план и советы

Готовя сочинение о себе, школьники и студенты обычно допускают одну из двух ошибок:

  • излагают недостаточно информации;
  • пишут слишком большое произведение с лишними деталями.

Чтобы избежать этих ошибок, приведём структуру краткого эссе о себе.

Как написать сочинение о себе: структура и пункты плана

Написание эссе о себе может вызвать определённые трудности: не всегда учащиеся понимают, какую именно работу хочет увидеть преподаватель. Обычно подобные задания педагоги дают, чтобы ученик или студент подумал о своём внутреннем мире, жизненных целях, принципах и приоритетах.

Предлагаем следующий план сочинения о себе:

  1. Основные персональные данные (имя, возраст, место учёбы).
  2. Несколько слов о разных частях жизни (учёба, будущая карьера, хобби, семья и пр.).
  3. Самоанализ (положительные и отрицательные качества и черты характера).
  4. Принципы и ценности (главные жизненные установки).
  5. Перспективы (цели и планы на будущее).

Как написать эссе о себе: советы

Дадим несколько рекомендаций, которые облегчат написание сочинения о себе:

Кстати! Для наших читателей сейчас действует скидка 10% на любой вид работы


Обычно учителя просят написать сочинение о себе на русском или английском языках

Сочинение о себе: пример

Примеры написания эссе о себе легко найти в интернете. Их можно использовать как ориентир, но не стоит переписывать дословно те части, которые касаются ваших собственных принципов и целей: преподаватели часто проверяют работы учащихся на плагиат.

Сочинение о себе: пример для студента

Я считаю, что сочинение о себе для студентки — хорошая возможность проанализировать себя, свой характер и составить краткий рассказ. Начну с представления: меня зовут Анжелика, мне 18 лет и я студентка факультета иностранных языков Белгородского государственного национального исследовательского университета.

Я учусь на 2-ом курсе на факультете иностранных языков, специализируюсь на английском, ведь это самый популярный язык международного общения. Меня с детства привлекала профессия переводчика, так как этот специалист помогает людям разных культур общаться и понимать друг друга. Также увлекаюсь театральным искусством: не только посещаю спектакли, но и сама играю в любительских постановках.

Главная черта моего характера — коммуникабельность. Я открытый, весёлый человек, сангвиник по типу темперамента. Иногда бываю слишком импульсивной, но стараюсь не забывать о рассудительности, быть более организованной.

После окончания бакалавриата, я планирую поступить в магистратуру и параллельно работать. Мне бы хотелось устроиться в какое-нибудь учреждение культуры, в отдел международных связей. Я верю, что там смогу приносить пользу и при этом заниматься любимым делом.

Данный текст также можно использовать как пример эссе о себе для школьника, дополнив его сведениями о том, куда ученик собирается поступать.

Карина – противоречивая натура: любит фильмы Ларса фон Триера и песни Михаила Шуфутинского. В активе – два высших образования и тысяча прочитанных книг.

Читайте также: